Balea tělové mléko Melon tango

Neskutečně miluju melounové věci. Ať už se jedná o jídlo či kosmetiku, jak je v tom meloun, tak to prostě a jednoduše musím mít. Toto mléko bylo dárkem, už ani nevím k čemu. A dejte mi melounovou věc a jsme kámoši. 


Balea obaly se mi líbí. Jsou barevné, nápadité, u limitovaných edic obzvlášť. Klasické balení, obsah 200 ml.

Složení:


Vůně mléka je zvláštní. Meloun v tom cítím málo a je hodně chemický. Jelikož se jedná o mléko, textura je hodně řídká a tekutá. S čímž se logicky pojí to, že mléko moc nevyživuje. Jde hezky rozetřít, rychle se vsakuje, ale pokožku mi nijak nevyživí. Mléko je super na každodenní promazání nebo pokud si beru kraťasy a chci mít lesklé nohy, ale na opravdu suchou pokožku rozhodně není. To se ale u mléka dá předpokládat.


Konzistence: řídká
Vůně: chemická
Cena: cca 40 Kč
Hodnocení: Jsem pozitivně ovlivněna tím, že se jedná o melounovou věc, ale přesto, mléko bych si znovu nekoupila. U mě vlastně vůbec nenajdete mléka od Baley, přestože stojí málo peněz, jejich účinek mi připadá nulový a peníze zbytečně vyhozené.

Co Vy a mléka od Baley? Používáte? :)

2 komentáře:

  1. Toto mléko jsem měla před více jak rokem, a byla jsem s ním moc spokojená :)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle mléko jsem neměla. Ale většina produktů na tělo či ruce mi od Baley seděla.
    Moc se mi zalíbil tvůj blog a dávám ti odběr, budu ráda, když navštívíš i ty můj kosmetický blog a případně se staneš mou čtenářkou. :)

    Dendy - lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...