Nákupy na ebay č. 4

Poslední dobou nakupuju na ebayi jako divá, ale nějak to nestíhám fotit. Dneska bude nálož doplňků na scrapbooking. :)


Barevné lepenky
Cena: 19 Kč
Prodejce: zde
Krásné lepící pásky s motivy. Na českých stránkách je seženete okolo 80 Kč, na ebayi za 20 Kč. Trochu smutné.



Krajkové lepenky
Cena: 19 Kč
Prodejce: zde
Krajku naprosto zbožňuji, proto mi tyto lepenky nemohly chybět. Na papíře vypadají naprosto dokonale. A opět směšná cena 19 Kč.


Růžky na fotky
Cena: 19 Kč
Prodejce: zde
Bohužel vidíte v jakém stavu růžky přišly. Není to ale vůbec nic, co by mi znemožnilo jejich používání. Líbí se mi barevné varianty, na ebay seženete i klasické černé či průhledné.


Vintage samolepky
Cena: 19 Kč
Prodejce: zde
Vintage a retro motivy miluji, takže tyto samolepky byly jasná volba. Jen mě trochu mrzí, že si nemůžete vybrat vzor a přijde vám náhodný.


Lepítka ve tvaru králíčků
Cena: 19 Kč
Prodejce: zde
Post it lepítka miluju a tihle králíčci jsou naprosto nádherní. Ten s mašličkou a ninja u mě vedou, jen je škoda, že s ninji se olupuje černá barva. :(

Barevné lepenky
Cena: 20 Kč
Prodejce: zde
Jakmile do ebaye zadáte "cute" vyjede vám spousta dokonalých věcí. Tato lepítka patří mezi ně. Hned je to plánování s nimi veselejší. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...