uma cosmetics eyeshadow - aneb levné stíny jako rozjasňovač?

Dekorativní stojan uma mě zaujal hned naprvní pohled. Zatím jsem si koupila 3 produkty a všechny jsou super. Asi neodolám a budu umu objevovat i nadále. :)

joyandyou

Stínům jsem nikdy nefandila, u mě vede klasická linka. Připadá mi, že mi stíny nesluší, neumím je namalovat a nenašla jsem zatím super bázi, která by je udržela na svém místě. Tento stín jsem popadla, protože mě celkem zaujal svou barvou, nic moc jsem od něj neočekávala.

Balení rozhodně není nejluxusnější, ale na to, že se jedná o dost levnou drogérkovou kosmetiku, je vcelku povedené. Černý plast vypadá dobře a balení zatím drží. Bohužel ať hledám jak hledám, obsah balení jsem nikde nenašla.

joyandyou

Jedná se o odstín 02 sandy beige. Uplně písková barva to tedy není, ale také není klasicky bílá. Základ je béžový a stín obsahuje hodně shimmeru a takové malé třpytky, které nejsou na první pohled vidět, ale dodávají stínu šmrnc.

Stín používám místo rozjasňovače, protože krásně odráží světlo a hází tak jemný lesk. Krásně drží celý den a ačkoliv je stín pudrový, rozhodně ne krémový, tak nikam neopadává.

joyandyou

Barva: béžová se shimmerem
Konzistence: pudrová
Výdrž: celý den
Cena: 40 Kč
Kde: Teta drogerie
Hodnocení: Úžasný stín za úžasnou cenu. Asi otestuju i nějaký tmavší, abych věděla jak je to s pigmentací a výdrží. :)

Znáte uma cosmetics? Jaké produkty od této značky máte? :)

1 komentář:

  1. Stín má fakt super barvu. Já si v minulé akci za 22 Kč jeden středně hnědý stín koupila a jsem spokojená. Na blendění je super.

    Radu - giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...