Toni&Guy Marchesa šampon pro poničené vlasy

Toni&Guy jsem vždycky chtěla vyzkoušet a tak si můžu škrtnout další položku z mého kosmetického wishlistu. :)


Vybrala jsem si šampon z limitované edice, která vznikla ve spolupráci s britskou módní značkou Marchesa, proto ty dokonalé kytičky na obale. Upřímně, líbí se mi i klasická balení Toni&Guy, ale tohle je prostě o dost lepší.

Dávkování je také moc příjemné, nemusíte nic šroubovat, nehrozí, že něco odklopíte a víčko vám zůstane v ruce, jednoduše zmáčknete, druhá část se vysune a vy šampon vylejete.
   

Šampon je trošku tužší, mazlavější, rozhodně se vám nevyleje tuna přípravku, pěkně se táhne a vy si můžete zregulovat kolik šamponu chcete. Nejlepší je, že tohoto šamponu stačí opravdu maličko. Vlasy mám lehce pod ramena a používám množství o velikosti mandle. Šampon krásně pění, jde opravdu skvěle nanést po celé pokožce hlavy a navíc pěkně voní.

Vlasy jdou poté úžasně rozčesat, nikde se mi necuchají, navíc získají na objemu, což je u mě docela zázrak. Jsou příjemné na dotyk, jemné, přitom drží tam kde mají.


Složení:


Konzistence: tužší, mazlavá
Účinek: jemné, nadýchané vlasy
Cena: 250 Kč
Kde: Teta drogerie
Hodnocení: Nikdy jsem neinvestovala vysoké částky do péče o vlasy. Ale po vyzkoušení Aussie a Toni&Guy už chápu to šílenství kolem. Nadále zůstanu u levnějších značek, ale rozhodně budu mít vždy do zásoby nějaký ten dražší kousek na hýčkání se. :)

Co vy a Toni&Guy? Používáte nebo vám stále nic neříká? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...