Herbalism

Po mém "odstěhování" do Brna se v Praze moc nevyskytuji. Teda, abych byla přesná, vyskytuju se tam docela často, ale jen kvůli cestování, ne nakupování. Bohužel. Lush už tak často nenakupuji a letos mi i utekly povánoční výprodeje. :( Dnes se ale podíváme na jedno čistítko pleti.


Klasický černý Lushí kelímek není nic neobvyklého. Obsah balení je 100g a stejně mám problém jej vypotřebovat. Větší balení obsahuje 250g.

Herbalism je zelená pasta, tuhé konzistence, vyrobená z bylinek. Na začátku byla pasta mazlavá a lehce se s ní manipulovalo, ale jelikož ji mám doma cca půl roku (vím, 3 měsíce a dost) pasta dost vyschla, drolí se a špatně se s ní manipuluje. Pastu máte v dlani rozmíchat s vodou a poté jemně nanést na obličej a následně smýt, ale bohužel to mi teď už nejde. Pasta obsahuje mleté mandle, takže slouží také jako jemný peeling. Herbalism mi zmatní pleť, stáhne póry a vyčistí je, ale ne dostatečně a na dost dlouhou dobu, abych měla potřebu si kupovat další.

Kromě mandlí najdete v Herbalismu kaolín, rozmarýn, kopřivy a heřmánek. Samé dobré věci. I přes to skvělé složení mi Herbalism nevyhovuje tak jako Mask of magnaminty, která se stále drží na první příčce v čištění pleti. Jo a taky mi Herbalism dost smrdí. :(


joyandyou

Konzistence: mazlavá pasta s částmi mandlí
Účinek: zmatní pleť, vyčistí
Cena: 295 Kč → 100 g
Web: Lush
Hodnocení: Herbalism si mé srdce nezískal ani účinky, natožpak svou cenou. Za mě tedy ne, ikdyž není špatný, ale není to to co hledám.


Co vy a Lush? Máte ho rády?

2 komentáře:

  1. To jsem ráda, že není tak dobrá jako Mask of magnaminty - na tu mám posvíceno už dlouho... Děkuji za recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já měla od Lush maximálně vzorečky, vždycky nad tím slintám. Aspoň vím, že kdybych něco koupila tak toto ne-e. :)

    Jahoda

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...