Balea Swirled kisses balzám na rty

Většinou musím mít všechny limitované balzámy od Baley, tento nebyl výjimkou, navíc vypadá tak krásně! :)


Balzám je fakt úžasný, podoba cukrové hůlky je v období Vánoc trefa do černého. Peckou je, že vzor nemá jen obal, ale celý balzám. Prostě si rty natíráte cukrovou hůlkou od Santy. :)



Balzám voní krásně banánově, ty jahody tam cítím o dost míň. Na rtech vytvoří takový jemný povlak, který se mi tam drží tak půl hodinky a rty vyživuje, jenže jakmile vrstva balzámu zmizí mám najednou rty úplně vysušené. Balzám se mi ze začátku zdál super i svou konzistencí, ale hodně si to pokazil. Narozdíl od jiných Balea balzámů, které jsou pevné a nanáší tenkou vrstvu balzámu je tenhle úplně jiný. Na Instagramu mi Jahoda psala, že se jí totálně rozpatlal. Tak jsem se podivovala, protože mě krásně držel. A ejhle. Neuběhnul ani týden a balzám se začal nějak rozpuštět, lámal se, na rty najednou nanášel 3x více balzámu než předtím a patlal se všude okolo.



Barva: průhledná
Konzistence: jemná, roztéká se a hrudkovatí
Cena: cca 39 Kč
Kde: DM drogerie
Hodnocení: Balzám se mi hodně líbí svým designem, ale to je tak všechno. Účinky a konzistence je úplně děsivá a znovu bych do něj rozhodně nešla a vám ho také nedoporučuji. Ani za těch směšných 39 Kč.

Máte rády balzámy od Baley? :)

2 komentáře:

  1. Tohle vypadá hrozně dobře, musím to vypátrat:)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá roztomile :) Já měla jen jeden, myslím, že to bylo mango, a myslím, že byl docela fajn, ale že bych musela mít další, to zase asi ne :)
    ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...