Nákupy - listopad

Nějak nenakupuju a když už, nemám to v Brně jak fotit a hlavně o tom psát. :( Takže sledujte můj Instagram, tam dávám všechny kosmetické novinky a postřehy. :)



Batiste suchý šampon - třešeň (119 Kč)
Neustále jsem mu odolávala, protože mi připadal docela drahý, ale teď už jsem podlehla. A po pár prvních vyzkoušeních musím říct, že se asi stane mou stálicí.

Elode So lovely - parfém (89 Kč)
Neuvěřitelná cena za dost slušný parfém. Květinovo-ovocný, miluju.

Rexona antiperspirant - aloe vera (69 Kč)
Došel mi antiperspirant, potřebovala jsem nový, jednoduché.

Fa antiperspirant - floral protect (39 Kč)
Již můj druhý, není nijak špatný, ale příště asi vyzkouším zase jiné.



Rimmel - modrá řasenka (30 Kč)
Barevné řasenky mě docela lákaly a tato byla ve výprodejovém stojanu, tak jsem ji popadla. Asi ji nikdy v životě nevyužiju, ale musela jsem ji mít.

L'oreal Caresse - 400 Eve (299 Kč)
Absoulutně boží obal a barva produktu.

Miss sporty lak na nehty (15 Kč)
Mám modrý odstín a bezmezně ho miluju. Tento byl ve výprodeji a neskutečně mi evokuje Vánoce.
 
Essence transparentní pudr (89 Kč)
Potřebovala jsem bílý pudr přes bílou barvu na Halloween. Zafixoval dobře, tak ještě ho vyzkoušet v běžném životě.


Balea balzám na rty Sweet kisses (39 Kč)
Se zdál perfektní, bohužel mě dost zklamal.

Regina melounový balzám (25 Kč)
Jsem objevila nedávno, mám již druhé balení a rozhodně ne poslední. Miluju!

Tak v součtu jsem minulý měsíc utratila okolo 813 Kč a dělá to 10 nových kousků.


Co Vaše nákupy za listopad? :)

2 komentáře:

  1. Ten parfém jsem měla taky a je úžasnej! http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/12/vanocni-opi-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...