Miss sporty lak na nehty 040

Tento lak mám už poměrně dlouho, kdysi dávno měli v Tetě akci 2 laky za 30 Kč, takže jsem sehnala jeden lak za 15 korun. Stojan byl už dost vybrakovaný, ale přece jen jsem něco málo ulovila.


Miss sporty má 2 řady laků, na ty s černým víčkem čtu pořád nějaké stížnosti, takže pokud můžete berte tyto s bílým víčkem, ty jsou super! :)

Lak je v odstínu 040, jedná se o světlejší a tlumenější vínovou barvu. Je více do růžova než do tmavě fialové, není to taková ta vamp barva.

Kryje v první, trošku silnější, vrstvě, což je super. Schnutím se řadí mezi ty rychlejší, takže se nemusíte bát, že by se vám obtisknul polštář do nehtů až půjdete spát. Vydrží mi cca 4 dny, poté se mi odlupují špičky. Plochý štěteček je další plus a lak je akorát tekutý, takže nikam neutíká. ;)



Barva: světlejší vínová
Nanášení: kryje v první vrstvě, nepruhuje
Výdrž: cca 4 dny
Cena: 15 Kč
Kde: koupila jsem v Tetě (ve slevě)
Hodnocení: Miss sporty jako značku moc ráda nemám, připadá mi ještě méně kvalitní než essence (kde si občas něco pořídím). Laky na nehty mě ale velmi mile překvapily, klidně bych si koupila další. :)

Máte rády značku Miss sporty? :)

4 komentáře:

  1. Já mám od Miss Sporty lak jeden, ale ještě jsem ho nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle značku mám moc ráda,za nízkou cenu,super kvalita,i když mě na nehtech drží každý lak týden bez oloupání :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to ti závidím! :) mě se každý oloupe do tří dnů :(

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...