Nákupy na ebay č.3

Dneska takový mišmaš, trochu doplňků, trochu štětců, a tak. ;)


Hodinky s květinovým vzorem
Cena: 41 Kč
Prodejce: zde
Hodinky moc nenosím, ale tyhle mě uchvátily na první pohled. Miluju bílou, zlatou a květiny, navíc mají veliký ciferník, takže další plus. Zatím fungují jak mají, nikde se neošoupaly a já jsem moc spokojená. Plus je, že na ebay najdete nespočet vzorů hodinek Geneva.


  
Zlatý náramek
Cena: 28 Kč
Prodejce: zde
Tenhle náramek se mi líbil dlouho a já stále odolávala. Jednoho dne jsem to vzdala a objednala ho. Jsem moc ráda, protože na ruce vypadá skvěle, líbí se mi, že je tam jakoby více náramků, ale stále to přitom vypadá jednoduše a elegantně. Barvu "lana" si můžete zvolit, takže můžete mít bílý, černý a hnědý. :)


Štětec na makeup
Cena: 41 Kč
Prodejce: zde
Ano vím, že se jedná o napodobeninu štětců Real Techniques, ale mě se opravdu tak líbil. Bála jsem se, aby na štětci nebylo vyraženo logo RT, protože hodně ebay prodejců to dělá, ale tento na sobě nemá vyraženo nic, takže jsem spokojená. Štětec trochu pelichal na začátku, teď už je úplně v pohodě, štětiny jsou husté a krásně se s ním pracuje, doporučuju! :)


Kryt na mobil s květinami
Cena: 56 Kč
Prodejce: zde
Naprosto dokonalý kryt za pár peněz, který jsem tam prostě nechat nemohla! :) Navíc je bytelnější než ten předchozí.
 

Sada štetců na oči
Cena: 52 Kč
Prodejce: zde
Štetce na oči jsem potřebovala jako sůl a na ebay je ráj štětců. Černá a zlatá je klasika, která nikdy neurazí, naopak často nadchne (mě!). Štetce jsou poněkud větší, ale dá se, jsou krásně jemné, blendící jsou jemné, pencil je tuhý akorát, nikde nic nepadá, nic se nevyklá, za tu cenu jsem jedině nadšená! :)

6 komentářů:

  1. :) super nákupy, ja som si tiež objednala podobné štetce na oči, ale v čierno-striebornom prevedení ..ale už na nich čakám vyše mesiaca:(

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zkus napsat prodejci, většinou jsou ochotni to řešit a zašlou nové :)

      Vymazat
  2. Štětcům zatím odolávám, ale hodinky mám úplně stejné, akorát s černým řemínkem :) Taktéž jsem spokojená :-)))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  3. Kryt vypadá moc pěkně! Po štětcích pokukuji už delší dobu,hodně mě lákají :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. musím říct, že za tu cenu jsou bezkonkurenční :) ten kryt mám moc ráda :))

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...