Tyvole jsou TVTwixx mega libový, kámo? - aneb jak jsem se zděsila nad slovníkem dnešních kluků

Na TVTwixx jsem narazila poměrně nedávno. Abych pravdu řekla, kluky na YouTube moc nesleduju. Mám své oblíbené beauty/fashion/všechnomožný youtuberky a ty sleduju pravidelně. Žádný kluk mě ale zatím nezaujal natolik, abych klikla na odebírat. TVTwixx mě zaujali, tak jsem ten odběr dala. Ale čím víc videí sleduju, tím víc mi zůstává rozum stát.

Samozřejmě mě zajímalo koho to vůbec sleduju, tak jsem se o kluky zajímala víc. Přišla jsem akorát, protože chvíli předtím než jsem je objevila natočili kluci 20 faktů.

joyandyou
google.com

Jako prvního jsem shlédla Andyho. Jo, v pohodě.
Kiril mi byl fakt nesympatický a pořád je. Já ty kluky co se tváří snědljsemvšechnumoudrostsvěta nemám ráda. Samozřejmě ho neznám osobně, pouze říkám jak na mě působí.
Filip a Luky mi připadají v pohodě, ale nijak mě nezaujali.
No a pak jsem se koukla na Dannyho. Z fotek mi nepřipadal nijak zajímavý, nelíbil se mi a ani to není můj typ, ale z videa mě zaujal.
Za prvé - ten úsměv, o můj bože. Za druhé - je vysoký. Za třetí - má rád/chce vysoké holky (s mými 190 cm je to pro mě sakra důležité! tak trochu mě uklidnilo, že někteří kluci chtějí vysoké holky a že možná neumřu sama obklopená kočkama). Za čtvrté- máchá rukama, což je fajn, protože to taky dělám a všichni kluci se mi za to smějí :/ :D. Za páté - má dokonalý hlas, ach ten hlas ♥.

Jojo, říkala jsem si, že musím shlédnout co nejvíc videí, protože jsem chtěla neustále slyšet ten super hlas (nejsem úchyl, fakt :D). Jenže přišlo jedno velké ale. Čím víc videí jsem viděla, tím víc jsem si všímala co všechno kluci říkají. A zjistila jsem, že obsahu je docela málo, za to doplňujících výrazů mnoho.

joyandyou
google.com

Ty vole, to byste nevěřili co všechno jim připadá mega libový. A jak všude chillujou. Kámo, ty maj chill jako kráva pořád. No ty vole, to je slovník jako svině! Do píči.

Menší výtah z toho co mě zaujalo. Teda spíš odradilo. Ty vole ještě občas skousnu, ale dávat ho za každé druhé slovo mi připadá trochu moc. To, že je všechno mega libový už mi cuchá nervy, ale nejvíc alergická jsem na anglické výrazy. Jak je všechno najs a čil. Proč proboha. Čeština je tak krásná a lidé všechno, s prominutím, kurví. Taky občas použiji anglický výraz pro něco, co česky vyjádřit nejde, ale je to opravdu sporadicky a příčí se mi to.

Ano, je mi 19 a nějaké sprosté slovo mi občas ujede. Mezi kluky je asi normální takhle mluvit, nevím, nikdy jsem nezažila aby nějaký kluk přede mnou takhle mluvil. Ale podstatou je, že mi to úplně znechutilo sledovat jejich kanál dál. Danny byl sám úplně v pohodě, občas taky bylo něco libový a tak, ale rozhodně tam naházel tolik sprostých slov jako před kamarády, asi si tím získává respekt, nevím.

Tak a teď mě třeba rozcupujte nebo snězte za živa, ale já vám to říct musela. Trochu jsme se odklonili od kosmetiky, ale změna je život. Pac a pusu posílá studentka vysoké školy se zaměřením na češtinu. ;) :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...