E-style rozjasňující kompaktní pudr

Pudr já uvítám vždycky, ačkoliv je Rimmel Stay matte můj miláček, ráda zkouším nové, jestli se mi nepodaří najít ten, který vydrží přece jen o nějakou hodinu déle.


Balení se zdálo fajn, bohužel je dost na nic, protože pudr nejde zavřít. Respektive na pudr nasadíte víčko, ale nijak nejde zachytit, protáčí se a padá. Takže toto balení rozhodně není na cesty a bohužel mi jen leží doma.

Odstín 02 Beige mi sedí perfektně, nejsem běloba, ale opálení z léta už taky pomalu mizí. Navíc pudr nijak výrazně nebarví, takže odstínem se trefíte vždycky


Po rozbalení mě zaujalo, že pudr obsahuje malé zlaté třpytky. Tak jsem si říkala, že ho použiji jako rozjasňovač, takhle ale není vůbec vidět. Tak jsem ho použila na celý obličej a musím říct, že efekt je parádní! Rimmel mi pleť zmatní, ale opravdu hodně, až docela nepřirozeně, navíc sem tam zvýrazní nějaké to suché místo. Tento pudr krásně zmatní, ale třpytky celkově rozzáří pleť (nejsou viditelné) a efekt je krásně přirozený. Abych pravdu řekla, tohle by byl aspirant na pudr roku, kdyby mi na obličeji nevydržel pouze hodinu. Bohužel po hodině začne slézat a já se opět lesknu, i když je fajn, že po dalším nanesení pudr nedělá velké nánosy, ale já opravdu nemám čas neustále se kontroloval a přepudrovávat. Škoda toho, pudr je jinak opravdu dokonalý.


Barva: béžová
Výdrž: cca hodina, dvě
Cena: 75 Kč
Web: chriscosmetics.cz
Hodnocení: Pudr je opravdu dokonalý pro mou mastnou a problematickou pleť, bohužel nevydrží dlouho, ale rozhodně budu uvažovat nad koupí dalšího balení. :)

Jaký je váš oblíbený pudr? :)

1 komentář:

  1. ta vydrz je hrozna :(

    Inak pozyvam na giveaway o prirodnu kozmetiku SKIN IN BLOSSOM, tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...