Novinky essence - podzim 2014

Essence si pro nás, skoro jako každý rok, připravilo nějaké novinky. Bohužel tím pádem mnoho produktů končí, ale nahradí je neméně zajímavé kousky kosmetiky. ;)

RTY




OČI

OBLIČEJ


NEHTY

PÉČE O PLEŤ

VŮNĚ



Mě určitě zaujaly rtěnky (ty mě zaujmou vždycky :)), laky na nehty a krémové tvářenky, tak uvidím, jak vše bude vypadat v reálu. :)

Těšíte se na novinky essence? :)


P.S. nafoceno z essence.eu, upraveno mnou

6 komentářů:

  1. Na ty rtěnky a laky už se těším :)
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já také, ikdyž jich mám hafo a měla bych se krotit :D

      Vymazat
  2. Na rtěnky se těším! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Těším se na spoustu novinek, jen je škoda,. že Essence zdražila :/

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/08/s-yves-rocher-u-stredozemniho-more.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. opravdu? já dlouho nebyla nikde kde essence mají, takže nevím :/ ale jestli ano, tak mě naštvali :D

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...