L'oreal eau de teint

Ihned jak nějaká slečna na Instagramu postla obrázek, že se v našich končinách prodává tento makeup, nelenila jsem a vydala se pro něj přes 20 km do města, kde Rossmann mají. Ta cesta za to stála.
 

Skleněná lahvička je super, mám pocit, že to se v našich drogériích moc neobjevuje. Mě se teda líbí moc, ale jelikož jsem trošku nešikovná, není to pro mě úplně praktické. Přece jen plastová tuba na kachličkách udělá méně neplechy. ;) Trochu mě ze začátku mrzela absence pumpičky, ale nakonec jsem si zvykla.

Makeup má 20 ml, což je docela málo oproti ostatním. Samotnou mě překvapilo jak je makeup maličký, protože z fotek to vůbec není poznat. Většinou se velikost makeupu pohybuje kolem 30 ml, navíc ta cena také není úplně příznivá. Nějaké 4 stovky za tak malý makeup...Já ho kupovala za 250,-.

 

V drogériích najdete celkem 4 odstíny a řekla bych, že i bledule i černošky (s nadsázkou) si vyberou, jednak díky odstínům a jednak díky jednoduchému zapracování do pleti. Můj odstín 120 pure ivory je druhý nejsvětlejší.

Makeup je jedinečný tím, že má být lehčí než voda. Je opravdu lehoučký a dosti vodový. Na tváři mi zanechá pudrový finish, ten mi ale bohužel nevydrží moc dlouho, proto pleť zapudrovávám. Krytí je slabé, ale díky tomu vypadá tvář přirozeně. Já si nějaké neplechy zakryji korektorem a jsem spokojená. Na mé mastné pleti makeup vydrží celkem dlouho a já si ho dost oblíbila. Navíc má podtón lehce do žluta, což mi perfektně sedí. Taky máte pocit, že makeup se žlutým podtónem je jako Yetti, neexistuje? :D


Barva: světlá, se žlutým podtónem
Výdrž: 7 hodin
Cena: 20ml → 250 - 400 Kč
Hodnocení: Ačkoliv makeup vypadá skoro na všech fotkách (co jsem koukala) tmavě, opravdu není. Běžte do drogerie a vyzkoušejte si ho. Navíc má SPF 18 a má naprosto dokonalý finish. Já si ho rozhodně koupím znova.

  Už jste vyzkoušely tento makeup? Jste s ním spokojené? :)

3 komentáře:

  1. Inu já jsem z něho celá na vážkách....:-D, ale skleněné lahvičky pro mě moc nejsou, poslední - Lancome, skončila hodně špatně :-(.
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně, přesně, přesně!!! Najít make-up se žlutým podtónem je hotový zázrak, když už ho má, bývá většinou hodně tmavý, což teď přes léto nevadí, když jsem opálená, ale v zimě je to děs :( Každopádně mám mastnou pleť, takže jestli ti sedí, snad by mohl vyhovovat i mě, potřebovala bych vzorek, ach jo :D

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/08/omamena-fifty-shades.html

    OdpovědětVymazat
  3. Taky už po něm pokukuji a asi si ho při příští návštěvě drogerie odnesu domů :D
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...