Labello fruity shine watermelon

Si tak jdu drogerií a najednou vidím nové balzámy. Tak přijdu blíž se jenom podívat, že jo, mám doma 20 balzámů, nepotřebuju další. Jenže on je tam i melounový. Ale mám doma 20 balzámů, že jo, nepotřebuju další, říkám si. Ale on je MELOUNOVÝ. Tak tam stojím pět minut na jednom rameni andílek, který mi říká: Neber si ho, ušetříš. A na druhém ďáblík, který mě zas nutí si ho vzít. No tak vyhrál. Jako vždycky.


Labella já nějak míjím, nikdy to nebyla má oblíbená mazátka na rty. Ale u tohohle se mi i líbí ten tmavě růžový, třpytivý, zkosený obal. Balzám má 4,8 g/5,5 ml, což je o 2 ml víc než má třeba Dermacol, který stojí 2x tolik. :D 

Balzám má tmavě růžovou barvu s jemným shimmerem. Já shimmer nesnáším, ale tady není vůbec vidět. Naopak dodá rtům lesk a šťávu a ony pak vypadají mokře. Moc pěkný efekt. A ta melounová vůně, aaaach. :)


Balzám mi na rtech vydrží dlouho, ale já jsem magor a pusu si přetírám v jednom kuse. Hydratace super, není to léčivý Carmex, ale je taky strašně fajn. Ubývá pomalu a veliké plus je to, že se mnou přežíval i v těchto vedrech. Neroztékal se, nelámal se. Až teď ke konci se mi lehce vyklá v obalu, ale to už nějak přežiji. 


Barva: tmavě růžová, rtům dodá lehký nádech
Konzistence: tužší, ale máslová
Cena: 39 Kč
Kde: drogerie
Hodnocení: Moje nová stálice v balzámovém světě. Hydratace uspokojující, vůně dokonalá. :)

Taky trpíte obsesí na nějakou vůni? Nejlépe melounovou? :)

1 komentář:

  1. Tak na ten melounový se budu muset jít podívat! :D
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...