Jak pečuji o své ruce?

Bohužel trošku trpím na suché ruce (nebo jsem si to jen vsugerovala, stejně jako s balzámy na rty) a občas se mi odlupují nehty (taková ta horní vrstvička). Naštěstí to není nic tragického, ale stejně musím o své ruce pečovat. A jak to dělám já?


1) Neustále nosím nalakované nehty, což je docela důležitá poznámka. Přelakovávám je cca za 4 dny.
Jako první věc používám peeling. Domácí, od Saloos, od Baley, jakýkoliv co mám na tělo. Ruce pořádně promasíruju (lépe jimi pak proudí krev) a jsou krásně jemné.
 

2) Odlakuju si nehty. Preferuji bezacetonové odlakovače, nejlépe s nějakým olejem. Ten na fotce mám moc ráda, ale postačí mi i od Cien či jakýkoliv z drogérky, na to nejsem zas tak náročná. Po odlakování si nehty pořádně vydrbu mýdlem a opláchnu vodou.


3) Tím prvním nástrojem vyčistím nehty zespodu. Vydloubu veškeré nečistoty a takové ty hnusy co se vám tam prostě dostanou.
Druhý nástroj používám málokdy, tím buď uříznu záděry nebo takové ty tvrdší "zoubky" okolo nehtů, jestli víte co myslím.
A nakonec nehtové okolí pořádně promastím balzámem na nehty od Saloos.


Takhle vypadají mé nehty po své očistě. :D


4) Nehty nalakuji lakem od GS s kalciem, který je mimochodem úžasný, krásně mi zpevní nehty a už nikdy nechci jiný.
Poté nanesu barevný lak, tady jsem zrovna vybrala Coloramu bleached neons.
A nakonec většinou nehty přelakuji lakem od essence, který mi prodlouží výdrž laku a dodá jim lesk.


5) A tady je výsledek! :)
Nakonec ještě ruce pořádně prokrémuji krémem a nechám ho vstřebat.


Věnujete svým rukám péči nebo se o ně nijak výrazně nestaráte? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...