Rtěnka MARY KAY

Tuto rtěnku jsem vyhrála asi před rokem na webu blogerky.cz.

joyandyou

Rtěnka přišla v krásné černé krabičce a také mě překvapil luxusní design rtěnky. Stříbrný, lesklý, dole je 2x nápis MARY KAY, otisky prstů nejsou naštěstí vidět, jenom když se na to fakt soustředíte.

joyandyou

Super je, že nahoře je rtěnka průhledná, takže ve svém boxu krásně vidím barvu rtěnky. Dole je nálepka s odstínem a datem spotřeby.



Rtěnka nemá klasické zavírání, musíte ji zeshora vytlačit, ona jakoby povyskočí, a dole ji pak musíte vytáhnout. Poté ji vyšroubujete a tadá, máte rtěnku. :D


Rtěnka má krásnou barvu. Je to přirozená, trošku tmavší nežli moje rty, hnědá s kapkou růžové. Neobsahuje třpytky ani shimmer. Schne leskle. Rtěnka má neuvěřitelně máslovou konzistenci, opravdu krásně taje a na chvíli dokáže i nahradit balzám. Bohužel tím pádem nevydrží tak dlouho. Hodina, dvě maximálně.

Rtěnka i krásně voní, tak jako ovoce a sladkosti dohromady. :)

joyandyou

Barva: hnědá s kapkou růžové
Konzistence: krémová
Výdrž: cca 2 hodiny
Cena: 430 Kč → 3,6 g
Web: MARY KAY
Hodnocení: Rtěnka sama o sobě super. Nemám výtky, ale co se mi nelíbí je cena. MARY KAY mám zafixovanou na úrovni Oriflame a Avonu, proto bych cenu čekala nižší.

 

Co vy a výrobky od MARY KAY? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...