Balzám na nehty

Balzám na nehty jsem nikdy nepoužívala a tento je můj první. Jako jo, mohlo mi dojít, že ta otrhaná kůžička kolem nehtů se asi sama nespraví, ale já jsem lenoch nejlínější. Kupodivu jsem se donutila tento balzám používat pravidelně a ony se dostavily výsledky, juchů. :)

Co říká výrobce?
Vysoce účinný balzám určený ke každodenní péči o nehty a nehtová lůžka. Jemnou kůži v okolí nehtů regeneruje a zvláčňuje. Při pravidelném ošetřování zabraňuje záděrům a popraskání. Balzám v kombinaci s dýňovým olejem, bohatým zdrojem zinku, má blahodárný vliv na zpevnění a posílení nehtů. Čistý přírodní produkt.


Balení klasické, šroubovací, obsahuje 19 ml. Je vlastně stejné jako u balzámu na rty, jen je jiný popisek.

Balzám voní po jemně citrusech, pěkná, nevtíravá vůně. Má nažloutlou barvu, ale po nanesení je průhledný. Pod prsty krásně taje, takže stačí přiložit prst a poté přetřít kůžičku okolo nehtů. Tato procedura vám zabere asi tak 20 vteřin. Balzám je poněkud mastný, takže je nejlepší ho používat na noc po nakrémování rukou.

joyandyou

Kůžička je krásně měkká a vyživená. Pozoruji o mnoho méně záděr a vůbec ta kůže okolo nehtů vypadá lepší a zdravější. Navíc toho produktu stačí tak maličko, že mi vystačí další 2 roky určitě.

Konzistence: tuhá, olejová
Cena: 74 Kč → 19 ml
Web: e-shop Saloos
Hodnocení: Za málo peněz hodně muziky a navíc krásné nehty. Za mě rozhodně ano. :)

Jak pečujete o své nehty vy? :)

 

P.S. Děkuji Saloosu za poskytnutí balzámu ke zrecenzování.

2 komentáře:

  1. Na nehty používám kokosový olej, ale tohle vypadá zajímavě :)

    http://berrytheblue.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. normalne sa hanbim že nepečujem nijako :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...