Kokosový čokoládový olej od Saloos, který testoval pan Kachnička

Oficiálně jsem propadla kouzlu kokosových olejů. Potřebuju další a další, jelikož jejich škála využití je nekonečná. Díky Saloos jsem měla možnost vyzkoušet čokoládový kokosový olej, který jsem si přála, takže děkuju! :)


Pan Kachnička se se mnou rozhodl olej vyzkoušet a jaké jsou naše dojmy?


Balení
Já:
Mě se Saloosí obaly líbí, tento není výjimkou. Uzávěr je dostatečně veliký, takže si pro olej můžete krásně hrábnout. :)

Pan Kachnička:
Balení je fajn, jen to hrdlo. Mohlo by být menší, kvák, jelikož hrozí, že tam spadnu.   


Vůně:
Já:
Miluju čokoládu, miluju kokos. Vůně kokosu a čokolády dohromady je perfektní! Není povzbuzující jako pomerančová varianta, je spíše na noc.  

Pan Kachnička:
Fuuj, čokoláda. Kéž by to vonělo řekou a rozkvetlou, kvák, loukou. 


Jak jej používáme:
Já:
Do vlasů na konečky, krásně to uhladí vlasy a jsou pak lesklé.
Poté co si dám ve sprše peeling. Připadá mi, že pokožku vyhladí a zpevní.
Na rty. Jsou pak krásně vyživené.
Na zuby. Bělí to.
Na pleť. Je antibakteriální a pomáhá mi na akné. 
 
Pan Kachnička:
Na nožičky, jelikož se olej nemísí s vodou, kvák, a já pak mám, kvák, lepší záběr ve vodě.
Na peří, které je pak hebčí, hladší a ostatní kachny na to letí. ;)
A na zobáček, který je pak lesklý a vynikne jeho oranžová barva, která mi, mimochodem, jde k barvě peří.


Konzistence: tuhá do 25°C
Cena: 154 Kč → 100 ml
Web: e-shop Saloos
Hodnocení: Kokosové oleje jsou nejlepší, fakt! :)


P.S. Děkuji panu Kachničkovi za pomoc při recenzi.


P.P.S. Děkuji Saloosu za poskytnutí oleje ke zrecenzování.

5 komentářů:

  1. Ten musí vonět vyloženě nádherně!:)

    OdpovědětVymazat
  2. pan Kachnička je super, pozdrav ho odo mňa :D ja na svoj kokosák nedám dopustiť...kvák :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pan Kachnička moc děkuje a taky kváká/pozdravuje! :)
      já také ne, ale už mi dochází :/ musím nakoupit nové :D

      Vymazat
  3. Tento olej ma veľmi zaujal, vôňu čokolády milujem, v kozmetike ju vyhľadávam hlavne v zime.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...