TOP 5 za leden


1. Skin79 VIP gold BB cream (zde)
Teď přes zimu jsem poněkud vybledla a tak jsem znovuobjevila tento úžasný BB cream od Skin79. Krásně hydratuje a v zimě byl moc fajn. Uvažuju o koupi dalších bbček, protože to je prostě ráj na zemi. :)

2. Rimmel lak na rty Apocalips v odstínu Apocaliptic (zde)
Poslední dobou vůbec nemám náladu na stíny, takže to u mě vyhrávají černé linky a výrazné rty. A s tímto lakem jsou opravdu výrazné!

3. Saloos regenerační obličejový olej (zde)
Je boží, je boží, je boží. O pleť se mi v zimě krásně stará, nenechá jí šupinkovatět a vysoušet, navíc stačí kapička, takže investice se vážně vyplatí.

4. Sleek tvářenka v odstínu Suede (zde)
DOKONALÁ tvářenka k výrazným rtům či očím. Hnědo-cihlová, která vám zvýrazní lícní kosti, ale bez třpytek, tudíž jen tak decentně. Zamilovala jsem se a pokukuji po podobných odstínech. Navíc to balení! :)

5. Dermacol longlasting v odstínu č.10 (zde)
Krásně krémová rtěnka ve tmavším odstínu, která dodá rtům barvičku, ale nebudou působit vulgárně.

2 komentáře:

  1. Lak na rty mám taky a katastrofa, ale asi to bude odstínem, kterej na rtech vypadá strašně.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já na tyto laky nečtu moc chvály, ale mě naprosto vyhovuje :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...