Dermacol longlasting lipstick v odstínu 10

Rtěnky, to je moje. Jakmile vidím novou rtěnku, která mě alespoň trochu zaujme už letí do košíku a já celá nadšená běžím ke kase. :) Dneska se kouknem na nové rtěnky od Dermacolu - longlasting lipstick.


Obal rtěnky se mi nelíbí. Zlatá s bílou je fajn, ale ty podivné klikyháky mě fakt neuchvátily. Klikací systém je super, s tím já si vyhraju, akorát mě štvě, že rtěnka často po vykliknutí nejde vyndat, takže jí rvu silou a už jsem si jí takto trochu poničila. :/

joyandyou

Barva je krásná tmavší starorůžová, je tmavší než 09, která se na blozích často objevuje. Udělá vám krásné přirozené rty, které jsou pak trochu výraznější nežli normálně.

joyandyou

Konzistence je krásně máslová a po rtech bezvadně klouže, tudíž nepotřebujete balzám. Nezalézá do vrásek ani nezvýrazňuje šupinky. 

Rtěnka mi vydrží cca 2 hodiny pokud nepiju a nejím. Ze rtů slézá pravidelně, takže vám zbyde jen krásný růžovoučký nádech. A to hlavní, hezky voní. :) 
 
joyandyou

Barva: tmavší starorůžová
Konzistence: krémová
Výdrž: cca 2 hodiny
Cena: okolo 160 Kč, kupovala jsem v akci za 90 Kč
Web: Dermacol
Hodnocení: Rtěnka je příjemná a odstín se mi vážně zalíbil. Nebýt toho obalu, klidně bych vyzkoušela další, takhle ale asi zkusím původní longlasting, se kterými zkušenost zatím nemám.


Co říkáte na inovované rtěnky od Dermacolu? A co obal, líbí? :)

1 komentář:

  1. Mně se strašně líbí 9 ( a mám doma 8) :))) A řeším ten samý problém jako ty, vykliknu a nejde vytáhnout :( a už se mi asi 2x plácla do víka :( Původní long.lip. tento problém neměla. Ale tyhle mají fakt krásné odstíny. Některé blogerky ji prý otevřou v pohodě, prý mám vadný kus. Ale jak vidím, nejsem sama.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...