Skinfood kolagenové náplasti pod oči

Tyto náplasti pod oči mi byly zaslány e-shopem mybbcream.cz spolu s BB creamem. Náplasti jsem věnovala mamce, takže testovala vlastně ona a popisuji její zkušenosti. Pro mě mi náplasti připadaly zbytečné, jelikož mám pokožku ještě relativně mladou. :)

obrázek je z mybbcream.cz, jelikož jsem jelito a nevyfotila jsem vlastní
V balení jsou 2 naplásti, které jsou zalisované v obalu, aby nevyschly, jelikož jsou napuštěné všelijakými zázraky. Je to vlastně jenom takový pytlíček, ale přitom je fakt krásný. Připadá mi, že asijaté i ty nejmenší kosmetické věci balí krásně a neodflakují to. Ty jakoby ručně malované obrázky mě fakt dostávají. :)


Náplast vyjmete, sloupnete fólii a nalepíte pod oči na 30 - 45 minut.
Náplasti obsahují výtažky z mrkve, bohaté na vitamín A, dalšími složkami jsou mořský kolagen a mateří kašička, které navrací citlivé pokožce pod očima její hydrataci, pevnost a vitalitu. Hydrogel, obohacený o živiny, se postupně absorbuje do pokožky a navrací jí tak její přirozenou elasticitu a jas.


Ty náplasti byly docela fajn, protože mamka po nich měla pleť vypnutou a krásně hladkou. Bohužel to není na dlouhodobý efekt, jako jo, vydrželo jí to zhruba 2 dny, ale po dvou dnech by to chtělo zopakovat a když si to spočítáte, tak vás vyjde levněji nákup krému pod oči. Takže jako dárek super, ale na běžné používaní asi moc ne.

Konzistence: napuštěné papírky
Cena: 45 Kč
Kde ho seženete: mybbcream
Hodnocení: Jak říkám, dárek a na blbnutí fajn, na běžné používání by se celkem prodražilo.

Znáte? Vyzkoušely jste někdy? 

 

P.S. Děkuji MyBBcreamu za poskytnutí náplastí ke zrecenzování. 

6 komentářů:

  1. Tyyjo to jsem doteď vůbec neznala, ale vypadá to super:)) taky bych to chtěla vyzkoušet:))

    OdpovědětVymazat
  2. Já tyto věci miluji! Díky za tip!

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. takové vychytávky a super asijské nápady? já taky! :) není zač :)

      Vymazat
  3. Taky jsem to předtím neznala, ale jestli to vážně pomáhá, tak by se to určitě na nějaké jednorázové akce hodilo. Přidávám se a děkuji za tip. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vůbec není zač :) jo, myslím, že na jednorázové akce by to šlo :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...