Avon rtěnka Iced Champink - propadák


Jak dobře víte na svém blogu moc často nekritizuju. Je to nejspíš proto, že pokud si chci nějaký produkt zakoupit tak si o něm nejdříve hodně přečtu. Ne tak u této rtěnky. V Avon katalogu se mi hrozně zalíbil růžový odstín, který by mohl být podobný barvě rtů a tudíž nositelný kdekoliv a kdykoliv. No a jak to dopadlo?


Zaprvé balení. Nelíbí se mi. Laciný plast, růžové nápisy, rtěnka vypadá jak hračka pro malé holčičky. Já už si trošku na vzhled potrpím, to ale neznamená, že nejsem infantilní! to vůbec! :), jen tenhle design mě nijak neuchvátil.


Vlastním odstín Iced Champink, který byl v letáku jemně růžový. Proč je tedy nálepka křiklavě růžová? Asi aby zachovali koncept řady Colortrend, která je černo-růžová. Ta nálepka je ale fakt na prd, protože díky ní nemám šanci poznat co to je za barvu.


Víte proč tady pořád dokola omílám, že barva v letáku byla růžová? Protože to není růžová! Je to obyčejný stříbrný shimmer! Ani náznak barvy, jen stříbrná. Tohle na rtech nesnáším, nelíbí se mi to a nosit to nebudu. 


Zde fotka na rtech. Na fotce vypadá, že je rtěnka zbarvená, ale nenechte se mýlit. Takový efekt to vytvoří, protože již rty jsou zbarvené do růžova.


Jediné pozitivum je karamelovo-vanilková vůně, to, že je rtěnka krémová a cena, která byla 50Kč. Jinak za tohle bych znovu ani těch 50 Kč nedala.

Konzistence: krémová
Výdrž: cca hodina
Cena: okolo 50Kč
Hodnocení: Rtěnku si nechám pro nějaké kosmetické blbnutí a jako rozjasňovač, ale znova bych si ji rozhodně nepořídila!

Máte rádi stříbrné rtěnky nebo se vám to také nelíbí? :)

4 komentáře:

  1. No nic moc teda. Ale co taky čekat od rtěnky za pade z krAvonu, žejo. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně teda Avon nevadí, ale podobnou rtěnku měla taky. Nejsvětlejší růžová z nabídky, v letáčku vypadá jako hezká barbie růžová. A je z toho tohle... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám Avon docela i ráda, ale tohle byl fakt průser z jejich strany :D nevýhoda nakupování přes letáky/internet...ráda si výrobky testnu sama před koupí :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...