Vanilkový tělový a masážní olej

Poslední recenze na výrobky, které mi zaslal Saloos a tímto jim moc děkuji!

Jenom si to na začátek ujasněme. Já oleje nepoužívám, tedy nemám porovnání. Jako oleje do domácích balistik a tak, to jo, ale samostatně ne. 

Balení je docela pěkné, ale je skleněné, což mě trošku vadí. Jednak je těžké a také se bojím, že jej někde rozflákám, takže se sluní pěkně doma na poličce. Balení obsahuje 50ml, ale samozřejmě seženete i větší.

Strukturou je to prostě obyč olej. Vypadá zcela jak slunečnicový, tento bych ale asi nejedla. :)

Vanilková vůně je fajn, neurazí, nenadchne. Jinak mi ta vůně připomíná takové ty véélké lázeňské oplatky, jestli víte co myslím. :)


 
 

Co píše výrobce?
Výjmečný masážní olej k příjemné uvolňující masáži. Pokožku zvláčňuje, regeneruje a vyživuje. Příjemná exotická vůně vanilky navodí vnitřní pohodu a zharmonizuje psychiku. Navozuje sladké sny.

Bohužel není nikdo kdo by mě masíroval, tak ten olej používám pouze na tělo. Olej strašně ráda používám v létě, kdy nosím kraťasy. Sice mi ke stejnému účelu slouží i tento balzám, ale po oleji se nohy déle lesknou, protože se hůře vsakuje. Což je ale i nevýhoda, protože umastíte co se dá. 

Olej je fajn hlavně do koupele, protože vám krásně zvláční pokožku, ta ale nezůstane mastná.


Barva: žlutá (slunečnicový olej)
Konzistence: olej
Cena: 50ml → 130 Kč
Web: e-shop Saloos
Hodnocení: Tak já nevím. Jako olej je fajn, ale že bych si ho koupila znovu, to asi ne. Možná jinou vůni, to mě spíš ale láká ten balzám. :)

P.S. Děkuji Saloosu za poskytnutí oleje ke zrecenzování.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...