TAG: kolik toho na sebe napatlám?


Tento tag se mi velmi zalíbil a také mě zajímalo na jakém čísle skončím já. :) Tak se do toho pusťme!


Když ráno vstanu tak okamžitě mířím do koupelny, kde si oblyčej omyji micelární vodou. Poté nanesu krém od Lancome, který mi dělá krásnou pleť a jelikož pleť trošku vyživí, tak se přes den méně leskne.
Poté si samozřejmě umyji zuby (zuby jsou také podstatná věc krásy! :)) zubní pastou a na rty nanesu balzám od Dermacolu.


Poté nastupuje dekorativní kosmetika, která ze mě udělá alespoň trochu člověka. :) Na očištěný obličej nanesu Garnier BB cream, který mi začal úžasně vyhovovat. Poté obličej přepudruji pudrem Stay matte, který je prostě v blogosféře miláček. :) Na horní linku očí nanesu gelové linky od essence a na dolní linku no-name tužku na oči. Poté řasy přejedu řasenkou od Gabrielly Salvete. Na obočí nanesu stín z elfí paletky, na tvář tvářenku od Clarins, rty obrousím peelingem z Lushe a nanesu rtěnku od Kate Moss.
 

Než odejdu z domu tak použiji deodorant Nivea a sprej od Dove. Poté použiji svou milovanou šeříkovou voňavku YR a během dne buď používám tutéž voňavku či používám tělové spreje od Avonu, které jsem si opravdu zamilovala.


Večer ve sprše se umyji sprchovým gelem, tenhle melounový je prostě skvost! Dále použiji peeling od baley a pak přichází další pán na holení - pěna. Vlasy si umyji šampónem Ultra doux a dodám jim objem pěnou od Gliss Kur. Tělo namažu krémem, nejlépe taky melounovým. :)


Po sprše je čas na tělový pudr, který mi krásně zjemní pokožku. Také o obličej musím pečovat, takže používám mycí gel, aloe vera krém, pleťovou vodu, lokální krém a olivový krém, vše od tianDe. Občas použiji masku na obličej. Nakonec hýčkám oční okolí krémem na oči od Lancome. Samozřejmě jsem zapomněla vyfotit odličovač na oči od Garnier, který přichází na řadu jako první. :)


Těsně před spaním použiji deodorant Rexona, nanesu větší vrstvu balzámu od Saloos a na nohy jejich balzám a nasadím si ponožky. Úplně nakonec si dám krém na ruce od Verony.


Pokud tedy dobře počítám napočítala jsem konečný počet 35 produktů!
Což si myslím, není málo. :)

Produkty, které ukazuji jsou čistě náhodné. Rtěnek, tvářenek, deodorantů, krémů na ruce atd. mám mnohem více, vybrala jsem pouze náhodné zástupce dané kosmetiky. :)

Produkty, které používám vícekrát denně, jako balzám na rty, krém na ruce, pastu, jsem počítala pouze jednou, kromě deodorantů, jelikož Rexona je jakoby vylepšená verze deáče. :)

8 komentářů:

  1. celkom pekná kôpka. Ja mám toho len o niečo menej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 26 vůbec není špatné! nebo naopak už je to moc? ale jako blogerky si to můžeme dovolit ;)

      Vymazat
  2. Tohle je super tag. Já se ho úplně bojím udělat, bojím se to všechno spočítat. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. udělej :) tenhle tag mě fakt baví :) já se taky bála a dopadlo to hůř než jsem očekávala :D

      Vymazat
  3. Já to raději ani nepočítám, ale myslím, že bych na tom byla podobně, ne-li hůř :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a tenhle tag by mě zrovna u tebe hodně zajímal :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...