Sůl do koupele Dairy fun s vůní karamelu a jablka - nejvoňavější sůl do koupele!

Tuto sůl jsem dostala od kamarádky, která jej sehnala na nějakém kosmetickém veletrhu. Myslím, že tedy není normálně k dostání, ale pár odkazů jsem vám našla.

Já sole do koupelí moc nepoužívám, protože mě vždycky strašně koušou. Víte co myslím? :) Nikdy se mi sůl zcela nerozpustí a poté mě kouše. Používám je tedy jako peeling na pokožku.


Sůl je s vůní karamelu a jablka. Je to naprosto dokonalá vůně! Strašně mi připomíná krém z vánoční edice od essence. Vůně je opravdu silá a provoní vám celou koupelnu. Na pokožce se bohužel neudrží tak intenzivně a ani nijak dlouho.


Popisek:

 

 Sůl je vcelku hrubá, takže vám skvěle obrousí pokožku.

 

Měla jsem tu čest pouze s 75g balením, ale i tak mi vystačila na 4 koupele. Balení bylo také moc pěkné, obecně se mi prostě obaly od Dairy fun moc líbí.


Barva: zlatá
Konzistence: hrubá sůl
Cena: nenašla jsem
Web: velké balení → zde
Hodnocení: Jako fakt ANO, protože za tu boží vůni to stojí.

Víte kde koupit produkty Dairy fun? Uvítám vaše tipy v komentářích. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...