Carmex - balzám na rty


Neodolala jsem a objednala si ho taky. V blogosféře je profláknutý a za svou pověst se opravdu nemusí stydět. Do mého života vtrhnul jako uragán a asi v něm navždy zůstane. O čem je řeč? No přece o Carmexu!


Objednávala jsem ho z kosmetického nebe a koukám, že ty stránky už nějak nefungují. Dle mého ho má skoro každý kosmetický e-shop, ale u nás v drogeriích ho neseženete. Balení se mi líbí, žlutý plast a červené šroubovací víčko je fajn. Super je, že si můžete vybrat z mnoho variant a konzistencí, takže si myslím, že sedne skoro každému.


Proč skoro? Ten balzám je mentolový a pálí. A docela dost. Ze začátku jsem bědovala co za hrůzu jsem si to koupila a že jsem vyhodila 85 Kč oknem. Po prvotním šoku se mi, ale zalíbil. Konzistence je hutnější a průhledná a na rtech příjemná. Na rtech studí a rty brní a pálí a je to fakt nářez, ale ty rty potom! Uá, krása, hydratovaná krása.


Jak jsem si zvykla, tak mi to začalo být příjemné a používám ho dost ráda. Škoda, že ho u nás neprodávají. Myslím, že by o něj byl fakt zájem.


Barva: průhledný
Konzistence: hutnější, tekutá
Cena: cca 85 Kč
Kde ho seženete: zde, zde
Hodnocení: Už chápu, proč ho americké blogerky milují. Hydratuje, mentolově voní, rty po něm brní a je to švanda. :)


Znáte a používáte Carmex? Je vám příjemný?

2 komentáře:

  1. "Po prvotním šoku se mi zalíbil" - nevystihla bych to líp. Mám doma ten samý a napřed jsem se lekla, jak to brnělo. Dneska bez něj nedám ránu, pořád ho nosím v kabátě. Až se někdy potkáme, tak si dáme pusu...to jsem zvědavá, co při tom ty naše balzámky udělají :-D.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla nešťastná co to ty americké blogerky mají za vkus. :D Teď Carmex taky nosím všude s sebou a rozhodně by ho mohli prodávat u nás. :) Pusa se skvělou blogerkou Vivi, jéé. :) To se ty balzámky zblázní a nebudou vědět kde brnět dřív. :D

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...