BB cream pro smíšenou až mastnou pleť

Můj miláček mi jisto jistě dochází a tak potřeboval náhradu. Rychlou, levnou. Makeupy už vůbec nemusím, jsou na mou pleť moc těžké, ikdyž neříkám, že si je nevezmu vůbec.

Moje volba padla na BB krém od Garnier. Nebojte, jsem poučená a ten původní si už nekoupím. Tenhle nový je oproti původnímu král! :)


Verze light je opravdu světlá a mé pleti naprosto vyhovuje. Je malilinko s oranžovým podtónem, ale s pletí splyne a nic není znát. Pro úplné bledule bych jej, ale nedoporučila.

Oproti původní verzi je opravdu méně mastný, proto po pleti klouže trošku hůře, ale krásně se vsakuje a na pleti není jak zrcátko. Na druhou stranu je více tekutý, takže působí přirozeněji.



Krytí je nižší až střední, pokud máte problematickou pleť jako já, asi se bez korektoru neobejdete, ale mám pocit, že oproti satršímu bráškovi kryje o dost lépe.

Parfemace se někam vytratila, já z něj tedy necítím skoro nic. BB krém obsahuje i SPF 20, takže o ochranu je postaráno.

Co mi, ale nevyhovuje je obal. Šroubovací víčka opravdu nemusím, navíc když mám ruce upatlané od bíbíčka a pak to musím zavřít....za mě nee.


Krytí:


Složení:


Obal:



Barva: béžovo-oranžový odstín, přizpůsobí se
Výdrž: 7 hodin
Cena: seženete jej okolo 200 Kč
Hodnocení: Oproti pravým BB krémům jsou tohle prostě tónovací krémy. Tento, ale není vůbec špatný! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...