Hydrofilní odličovací olej Saloos

Já jako úplně nevím co říct, protože nemám slov. Něco tak božího jsem na pleti dlouho neměla, pokud tedy vůbec někdy.

Odličovací olej? Haha, já s mastnou pletí to fakt potřebuju. Nikdy bych si ho nekoupila. Chyba přátelé, obrovská chyba.

Jak již název napovídá, jedná se o olej na odličování. Mám Lemon Tea Tree, který je určen pro mladou a problematickou pleť. Bingo! Vhodný je i pro voděodolná líčidla. Já teda oleje v očích moc ráda nemám, tento rozhodně ne, protože pak nic nevidím. Mám zamlžené oči a propadám panice, že už se to nevrátí do původního stavu. Takže do očí za mě ne.


Olej voní po citrusech říznutých trochou toho tea tree. Konzistenčně je to opravdu olej. Pokud by někdo vyžadoval složení napište, doplním.

Obsahuje 50 ml a na jedno použití vystačí opravdu málo, takže i dlouho vydrží. Dle popisu se má namočit tampónek teplou vodou, vyždímat a na něj nanést olej a vyčistit pleť. Já to tedy praktikuji trochu jinak, a to tak, že si do dlaně naliji olej, který následně rozetřu po pleti a pleť jím chvíli masíruji a poté spláchnu vodou.

Výsledek je hotový zázrak. Všechno na akné mi totiž pleť scukne a já jí musím hydratovat. Ne v tomto případě. Olej krásně vysuší pupínky a tea tree působí proti nim, ale olejová konzistence krásně pleť nacucá. Já fakt nevím jak je to možné, ale prostě pleť je jemná a vláčná, přitom ošetřená proti akné.

Od Saloosu seženete mnoho olejů v mnoha velikostech. Od 50 ml až do 1000 ml, což už je opravdu obr! Sehnat se dá bergamot, granátové jablko, levandule, meduňka, lemon tea tree, argan revital, neutrální, růžové dřevo, tea tree-manuka a ylang-ylang, vyberete si dle druhu pleti.



Konzistence: olej
Cena: 70 Kč → 50 ml
Web: e-shop Saloos
Hodnocení: U mě se tedy rozhodně stal stálicí! :)


P.S. Děkuji Saloosu za poskytnutí oleje ke zrecenzování.

3 komentáře:

  1. Od nich jsem měla už dva odličovací oleje a oba super :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám od nich už druhý, tentokrát argan revital a jsou opravdu skvělé, přesně jak píšeš, pleť je po nich krásná a mně se moc líbí i jejich vůně. Ale oči se mi po něm nezamlžují, dám si vždycky tampon na oko, nechám chvíli působit a pak jedním pomalým tahem kolem oka všechno setřu, takže se mi asi do oka nedostal.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...