Jillian Michaels Body Revolution - jdeme na to!

Tak jo. Léto se nezadržitelně blíží a já se na sebe nemůžu ani podívat. Bohužel mám zase problémy s imunitou a s kolenem, basket je pro mě momentálně pasé a já se jenom válím a jím.

KONEC!

Jillian mi dá do těla, vypracuju si trochu svaly - hlavně na rukou potřebuji. Do toho budu cvičit i kardio, jelikož potřebuju pár kil schodit. Založím novou rubriku - Fitness, která mě snad donutí něco dělat. :)
Ale dneska se jdem podívat na zoubek Jillian.


O CO JDE?

 

Toto cvičení je určeno na 90 dní, čili 3 měsíce. Nyní máme únor, takže si myslím, že do léta ideální. Jedná se hlavně o posílení svalů celého těla.

 

JÍDELNÍČEK

 

Samozřejmě to nefunguje tak, že budete cvičit a poté si sednete a dáte si za odměnu sušenku a kakao. Takhle prostě ne! Pokud, ale váš jídelníček není nijak strašlivý, stačí jej trochu upravit - omezit sladké, slané, smažené či kalorické nápoje - voda je nejlepší!
Také si můžete stáhnout jídelníček od Jillian určený k tomuto cvičení.

CO JE POTŘEBA?

 

Budete potřebovat 2 činky a resistance cable.

http://grizzlyfitness.com/store/images/goods/8813-04.jpg
resistance cable
grizzlyfitness.com

Pochybuju, že všichni jej doma máte nebo, že poletíte do nejblížší prodejny sportu a koupíte si ho. Ale stejně si do toho sportu zajděte, protože ho můžete nahradit obyčejnou gumou na cvičení. 

Guma posilovací RUCANOR 2ks
guma na cvičení
sport-ricany.cz

 

JAK CVIČIT?

 

Dovolila jsem si pro vás udělat kompletní cvičící plán. :)

jillian Michaels

 

KDE STAHOVAT?

 

Samozřejmě si můžete koupit DVD Jillian, ale pochybuji, že to někdo z vás udělá. Proto tu máme uloz.to a kompletní sadu ke stažení. :)

Phase 1 - 1, 2, 3, 4 + cardio 1 → 1. měsíc

Phase 2 - 5, 6, 7, 8 + cardio 2 → 2. měsíc

Phase 3 - 9, 10, 11, 12 + cardio 3 → 3. měsíc

A CO TEĎ?


Teď už je to na vaší silné vůli a snaze dokázat to. Vím, že je to někdy hodně těžké, ale opravdu zkuste vytrvat. Nejhorší je lhaní sama sobě, že dneska cvičit nepotřebuju, budu cvičit zítra. Když už ale není zbytí cvičení vynechejte maximálně 1 den, protože pak už se k němu zpátky nedokopete. Opravdu.
A navíc když to zvládnete, budete mít pocit, že jste udělaly něco pro sebe a že jste zase o kousek dál k dokonalé postavě.

JÁ VÁM DRŽÍM PALCE!
SPOLU TO ZVLÁDNEME! ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...