Malinový ocet na vlasy

Ta vůně! Kdyby nic jiného už kvůli vůni si ho kupte.

O čem je řeč? O malinovém octu na vlasy od Yves Rocher.
Malinový ocet je poněkud zvláštní slovní spojení, ale v tomto případě je odpovídající. On to totiž není olej, tudíž vám rozhodně vlasy nezmastí. Má opravdu octovou konzistenci - je to taková vodička, která úžasně voní. Jako čerstvé maliny.


Ta vůně není vůbec chemická, naopak voní jako čerstvé maliny a víte co je nejlepší? Voní i po umytí. Tedy pokud máte super voňavý šampon, tak jeho vůni asi nepřehluší, ale já když použiji málo parfemovaný šampon z Body Basicu, tak cítím tento olej.
Aplikuji ho na konečky vlasů, myslím, že vy, které máte málo se mastící vlasy, jej můžete aplikovat již od půlky délky vlasů. Vlasy jsou po něm opravdu jemné a takové vzdušnější, lépe se rozčesávají, nezacuchávají se a konečky jsou ucelenější.


Ocet má šroubovací uzávěr a hrdlo je tak úzké, že ocet pouze vykapává, takže se nemusíte bát nechtěného rozlití. Důležité je, že ocet se po aplikaci oplachuje! Hodně krát jsem již četla, že slečny si vlasy neopláchly a divily se, že je mají hned mastné. Obsah je 150 ml a mě s mamkou (používáme ho 3x týdně vydržel 3 měsíce).


Cena: okolo 200 Kč → já ho v akci sehnala za 140 Kč
Web: Yves Rocher → bohužel jsem jej na oficiálních stránkách nenašla, tak doufám, že ho nepřestali vyrábět
Hodnocení: Ocet se stal mým stálým produktem v oblasti vlasové péče a já vám ho můžu jen a jen doporučit.

11 komentářů:

  1. teda mam malinovu vonu od YR a vonia krasne...
    a tot je teda zaujimava vecička, že ocot :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mmm, malinová vůně musí být úžasná! :)

      Vymazat
  2. Měla jsem jej taky a voní fakt úžasně, až se člověk muusí držet, aby se nenapil:-) Ale s mými vlasy nic moc nedělal. Jo a nedávno jsem ho zahlédla v kamenném obchodě YR, takže ho dělat nepřestali. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jo, taky bych ho nejraději vypila :D
      uff, na mě funguje, takže bych si ho pořídila znovu

      Vymazat
  3. Já pořád nechápu, jakou funkci vlastně plní. Šampón to není, protože se to nedává do celých délek. Takže je to něco jako kondicioner? Asi jo co:D? A ta cena je super:). Na Andělu je celý obchůdek, tak se tam asi zajdu zase podívat:):).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, je to něco jako kondicionér...jen to prostě není v takové té patlací hmotě, ale ve vodičce...:)

      Vymazat
  4. O octu na vlasy jsem ještě neslyšela :).

    OdpovědětVymazat
  5. Když jsem nemocná, tak mám hold kruhy pod očima tmavší než obvykle. :/
    Ale hodně dělá i fotka.

    OdpovědětVymazat
  6. A vydrží vonět dlouho po umytí? Já jsem na ty vůně úchylná.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. abych pravdu řekla, tak tak dlouho zase ne...cca 5 hodin :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...