Set pro úpravu obočí

Já obočí trochu zanedbávám. Vždycky to tak bylo a prostě neumím si ho vytrhat, každé vypadá jinak. A tak se snažím seč můžu, abych vypadala trochu k světu a k tomu mi dopomáhá tento set.
Set je celý v průhledném plastu. Víčko moc dobře nedrží, ale já ho s sebou nikde moc netahám, takže mi to nevadí. Navíc v kosmetické taštičce to zatím vždycky přežil. Trochu mi vadí, že i podložka na které jsou "stíny" položeny je z laciného plastu. To mohli trochu vychytat.


Set se skládá ze dvou barev. Jedné světlé a druhé tmavé hnědé. Já jelikož jsem blondýna, tak používám barvu světlou. Obočí mám vcelku tmavé (na to, že jsem blonďatá) a tato barva mi přesně odpovídá. Tmavší barvu doporučím rozhodně brunetkám. Já sama ji nikdy nevyzkoušela a ani nevyzkouším.


V balení najdete i tyto tři šablony. Opravdu nevím kdo by je mohl využít. Všude jsem četla, že nikomu nesedí, ani mě nesedí. To bych musela mít obočí dlouhé přes půl obličeje a opravdu divně klenuté. No u mě letěly do koše.


Pro porovnání jsem vám všechny tvary vyfotila na této podložce, aby byly dobře vidět.




Je zde i štěteček, který já využívám, protože na šířku mi stačí a nanáší se mi to s ním dobře.


Světlý i tmavý stín. Obočí vykreslí velice dobře, ale hlavně přirozeně! Žádná umělá obočí, ale krásně chloupky bez mezer v jednom směru.


Konzistence: konzistence stínů, nepráší
Účinek: sjednocení obočí
Cena: 65 Kč
Web: essence
Hodnocení: Doporučím ho nenáročným, kteří, ale chtějí přirozeně vypadající obočí. :)

6 komentářů:

  1. ty šablony :) hezký, takový vymoženosti

    OdpovědětVymazat
  2. mám, ale už bych si ho nekoupila - podle mě je daleko lepší varianta od catrice nebo elfu, který stojí obojí kolem 100 Kč.

    Jinak u mě štětec neobstál, je strašlivě titernej a pořádně se s ním malovat nedá. Doporučuji spíš klasickej zkosenej štětec na gelový linky.

    OdpovědětVymazat
  3. Já už jsem sice hnědovlasá, ale obočí mám strašně světlounké, skoro neviditelné, takže budu muset zapátrat po nějakém opravdu blond odstínu :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Já si vystačím s jednou světle hnědou tužkou, ale možná je na čase to změnit ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. super recenze, taky jsem se po této paletce dívala :) a ty šablony jsou fakt psycho, i když takto vyfocené vypadají dobře :)

    OdpovědětVymazat
  6. zůčastni se u mě giveaway o termohrnek podle vlastního výběru!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...