Výživný pleťový krém s vřídelní solí, bambuckým máslem a hroznovým olejem

Dneska dlouhý nadpis, co? :) Tento pleťový krém jsem si nevybírala, tudíž jsem si myslela, že pro mou pleť nebude vůbec ideální. Je opravdu hutný a mastný. Mám mastnou pleť s akné a tento krém je podle mě ideální na suchou pokožku. Tu opravdu vyživí a udělá ji krásnou. Ovšem mě na mastnou pleť pomohl. Divné, ale je to tak. Všude se píše, že se má mastná pleť hydratovat, takže mi tento krém dělá výbornou službu. Používám ho pouze večer, protože na ráno je těžký. Pod make-up ho nedoporučuji vůbec.



 Popis + složení.


Krém je bílý, poněkud hutný, ale tím pádem vám vystačí opravdu takovéhle množství na celý obličej. Nevsakuje se moc rychle, ale o to více vám pleť vyživí. Ráno se mi pleť pěkně sjednotí. Suchá místa nejsou vidět a mastná se nelesknou. Je opravdu naducaný různými oleji a másly - bambuckým, hroznovým. Podle oficiálního popisu má vonět jako šípková růže. To bych neřekla, ale každopádně vůně je příjemná a nevtíravá.


Konzistence: těžší, hustší, ale stačí ho opravdu malinko
Účinek: krásně vyživí pokožku
Cena: 145 Kč → 75 ml
Web: Manufaktura
Hodnocení: Tenhle krém je super. Je vhodný na jakýkoliv typ pokožky - spíše, ale na suchou.

2 komentáře:

  1. krémy s bambuckým máslem mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Takové krémy má nejraději, když si poradí jak se suchou tak s mastnější pletí :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...