New in 0.2


Návštěva v Praze. 
Čeká mě ples. Panika. Musím si tedy nechat ušít šaty (rozuměj mám 190 a všechno mi končí nestydatě dříve než by mělo). Panika. Také musím sehnat černé balerínky, které nejsou jen tak. Jo v pohodě, jenom panika. Juchů! Alespoň mám černé psaníčko. O jedno panikaření méně.
Ňuňu, roztomilounké sešity do školy. To já ráda.
Balea. To já také ráda.
Pásek jsem nutně potřebovala, sbohem padající kalhoty!
Maska MoM a vzoreček Vanishing creamu nutností ;).
A návštěva Claire's = krásné balzámy za 30 Kč.


Shrnuto:
1. sešity do školy (Černá labuť)
2. psaníčko (Claire's)
3. malinový balzám (Balea)
4. antibakteriální gel (Balea)
5. pásek (H&M)
6. Mask of magnaminty (Lush)
7. Vanishing cream (Lush)
8. balzámy na rty (Claire's)

1 komentář:

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...