Ladybox - potřetí (recenze)

Pokračování recenzí je tu! :) Již poslední článek o tomto LB, tak si ho užijte :)

 
color CLUB - professional nail lacquer (7ml)
Tato značka byla pro mě neznámou. Tak jasně, že jsem jí znala z různých e-shopů a blogů, ale žádný lak jsem od ní nevlastnila. O to více mě překvapila a mile! :) Lak mi došel v odstínu red-ical gypsy a je to krásná vínová barva. Přesně taková mi ve sbírce chyběla a na podzim je jako dělaná. Lakuje se velice dobře, kryje již v první vrstvě, já dávám 2. Lak mi vydržel 5 dní bez poškození, pouze s ošoupanými konečky. Takže doporučuji. A příště do Ladyboxu třeba víc dekorativky. :)


ANTI-AGE de luxe bioaktivní obnovující sérum - Nobilis Tilia (15ml)
Obnovující sérum testovala hlavně moje mamka, takže většina dojmů bude od ní. :)
podle mamky: Sérum má silnou parfemaci, ona si totiž nepotrpí na parfemované produkty. Po prvním použití ji na pleti pálilo, poté to bylo již dobré. Sérum je hodně mastné, ale dá se na to zvyknout. Ráno měla pleť hebčí, ale odstranění vrásek či něco zázračného se nekonalo. Za plnou cenu by si jej nekoupila.
podle mě: Myslím, že v 17 je toto trochu zbytečné, každopádně jsem jej vyzkoušela, abych vám také poreferovala. Koukala jsem i na dávkování a ta pumpička mi přijde trochu nepraktická. Jde opravdu těžko zmáčknout a když už se vám to podaří vše vyletí okolo. Navíc jak je to olejové, teče to všude. Revitalizační sérum mi voní po liči. Fakt, že jo. No a mou pleť to nezmastilo, vsakovalo se to tedy déle (2 hodiny), ale s pletí mi to nic neudělalo. Takže za mě ne. Tedy zatím. Třeba se k tomu ve čtyřiceti vrátím.




tělové máslo - Pure Fiji (15ml)
Jó, tohle mě potěšilo moc! Značku neznám, ale jsem ráda, že jsem ji poznala. Mám vůni karamboly a voní opravdu božsky, Nevtíravá, jemná vůně, která ovšem po rozetření trochu zhořkne, ale to jí omlouvám. Je to opravdu hutné máslo, takže stačí troška a vaše pokožka bude hydratovaná opravdu dlouho! Roztírá se i vsakuje božsky. :) Možná nejoblíbenejší výrobek z Ladyboxu (spolu s lakem).


 

P.S. Děkuji tvůrcům Ladyboxu za jeho poskytnutí ke zrecenzování. Slibuji, že dnes recenzuji čistě své názory a nebyla jsem nijak podplacena.

1 komentář:

  1. Nějaké Color Cluby mám v plánu pořídit na Vánoce, takže je super, že jsou super :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...