e.l.f. - poštovné zdarma!

Jak jistě víte na stránkách e.l.f.u probíhá poštovné zdarma. Můžete objednávat převodem i na dobírku, jediná podmínka je nakoupit nad 400,-.


A co jsem si objednala já?


1. ESSENTIALS rtěnka - odstín flirtatious, ano už ho doma mám a miluji ho! :)
2. ESSENTIALS rtěnka - odstín sociable se mi velice zalíbil
3. STUDIO paletka pro dokonalou pleť - četla jsem na ni samou chválu a tón pleti opravdu potřebuji sjednotit
4. STUDIO štětec na pudr - budu ho používat na mmu

Plánujete využít poštovného zdarma i vy? :)

5 komentářů:

  1. poštovné zdarma je super :) ale nevím,co bych za čtyři stovky nakupovala :D takže toho využít neplánuju :)
    věcičky sis vybrala parádní, ta paletka je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nakupovala napůl s kamarádkou - to je ideální.
      Už se těším až mi balíček přijde a já budu moci recenzovat. :)

      Vymazat
    2. jo, napůl to pak nevyjde taková pálka :)
      na recenze se těším!
      a vytržený zub ti vůbec nezávidím.. co jíš? jogurty? :D
      a ikdyž tě to naštve.. za chvilku přibude další článek s jídlem :P určitě se podívej

      Vymazat
  2. Proč vždycky nějaké akce jsou, zrovna když jsem bez peněz, to je hrůza :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já právě měla jenom 200 :D tak jsem se rozhodla je utratit za e.l.f. :D

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...