Antibakteriální gel na ruce

Dnes vám přináším rychlý tip na levný antibakteriální gel na ruce od Baley. Gel seženete v drogeriích DM.
Gel obsahuje 50ml. Dávkování má v podobě otvírací zátky, prostě jako je u sprcháčů. Gel je čirý a je cítit alkoholem. Aby taky ne, něco ty bakterie zabít musí.


Gel slibuje až 99% zabití bakterií. Při použití stačí opravdu kapička velikosti hrášku a stačí vám na celé dlaně. Má úžasný chladící efekt.
Já si nyní bez gelu neumím představit život. Když není po ruce mýdlo a voda, gel to vždy jistí.


Konzistence: gelová
Aplikace: gel velikosti hrášku naneste na ruku a vetřete do dlaní
Účinek: gel zabíjí až 99% bakterií
Cena: 30 Kč
Hodnocení: velice levný a účinný gel :)

8 komentářů:

  1. Nosím ho s sebou do školy a je super, také chystám článek :).

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohoto malého pomocníka nosím neustále v batohu a jelikož každý den jezdím vlakem, mám už polovinu v čudu a to ho nemám ani měsíc :D. Každopádně ho mám ráda a s hodnocením souhlasím! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to asi nejlevnější gel a přitom funguje :)

      Vymazat
  3. I pro mě je to součást školních dní. :)

    OdpovědětVymazat
  4. já ho sehnala jen za 20 Kč :) Mám i náplň, mimochodem má s ní někdo zkušenosti (na zadní straně se nedoporučuje obal opětovně používat )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s náplní zkušenosti nemám, takže ti bohužel neporadím :(

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...