Body spray

Dnes bych vám ráda představila něco ze sortimentu od Avonu. Vím, že tuto značku většina z vás ráda nemá, ale já si myslím, že u každé značky naleznete alespoň jeden dobrý produkt. A tento od Avonu rozhodně dobrý je.

Jedná se o tělový sprej.

Avon nabízí mnoho tělových sprejů od třešňového květu až po med s mlékem. Já jsem si jednoznačně vybrala meloun, protože meloun prostě zbožňuji.

Když mi výrobek přišel, překvapila mě velikost. Pro mě tedy spíš malinkatost tohoto produktu. Obsahuje pouze 125 ml.

Musím, ale říci, že sprej je opravdu velice příjemný a chladivý. Nedoporučuji ho, ale sříkat na obličej či oholené nohy či podpaží, protože obsahuje alkohol. Au, au.




Vůně je opravdu melounová, bohužel s kapkou alkoholu.

Myslím, že cena 150 Kč je trochu přemrštěná, ale dá se často koupit ve slevách, takže tak.

Velice doporučuji si dát sprej do lednice a pak se s ním postříkat. To je teprv něco! :)


Účinek: často lepší než deodoranty, které vás v uzavřené místnosti udusí
Cena: od 60 Kč do 150 Kč
Hodnocení: krásné letní osvěžení! :)

2 komentáře:

  1. Mám ho taky a používám ho jako voňavku a každý mi říká, že nádherně voním :) kámoška mi poradila fígl, a to nastříkat si sprej do vlasů. Ve vlasech hrooozně dlouho voní a když venku mírně profukuje, vůně melounu jde cítit 3 metry daleko :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také ho mám a psala jsem i o nich článek, krásně voní a ještě když si k sobě večer čuchnu tak je cítím :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...