Štětec na tvářenku

O štětci se toho moc psát nedá, takže dneska letem světem. :)
Společně s tvářenkou jsem si zajisté musela objednat i štětec. Tvářenka byla má první a tak jsem za štětec nechtěla moc utrácet. Na tento ze základní řady jsem četla mnoho rozporuplných recenzí.

 

Štětec mě opravdu mile překvapil. Je strašně hebký, ale opravdu hodně. Pelichá tak úměrně, od štětce za 40 Kč jsem čekala, že za měsíc nebude po štětinách ani stopa. Stále tam jsou. Barvy nabírá vcelku hodně, ale to také záleží na typu tvářenky. Jediné co se mi na něm nelíbí je to, že se začala viklat. Vidíte na fotce jak končí ta stříbrná část? Ta je nasazena na tu bílou. A tam je kámen úrazu. Každopádně to pořád drží, ikdyž trochu vyviklané.


Štětec: jemný, štětiny moc nevypadávají
Cena: 39 Kč
Web: e.l.f.
Hodnocení: pro začátečníky s tvářenkami jako jsem já je to skvělá volba, pro tvářenkové guru podprůměr :)

4 komentáře:

  1. tenhle štětec vypadá skvěle :) krásná recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Doporučuju tu stříbrnou část pokudmožno vytrhnou a pak jí slepit vteřiňákem:). Pak to nikdy nevypadne:).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...