Highlighter

Víte, já rozjasňovače nepoužívám. Takže toto byl můj první "rozjasňovač" (protože podle znalců toto není rozjasňovač), takže pokud hledáte kvalitu hledejte jinde. :) Já ani nemám s čím porovnat, takže vám pouze sdělím své dojmy z tohoto rozjasňovače.

Vcelku se mi líbí i balení, akorát se mi ve stojánku plete s jednou řasenkou. Mohlo by to balení být nějak výraznější.


Na rozjasňovači najdete i popis.


Omlouvám se, nemám fotku před použitím.
Forma aplikace je pomocí štětečku. V dolní části otáčíte kolečkem a nahoře barva povylézá do těch štětin. Pokud vám na začátku nic nevylézá nepanikařte a točte dál. :) Ale pozor na to! Pokud přestanete býti trpělivý a začnete s tím zběsile točit jako já vylítne vám barvy moc. 


Také se mi moc nelíbí, že barva nevylézá rovnoměrně, ale spíše na jedné straně a pak se mi rozjasňovač špatně aplikuje. Do příště to essence musí více vychytat.
Ale jinak jsem vcelku spokojená. Barva je jak vidíte z fotek tělová. Po nanesení jsou vidět pouze stříbrné třpytky. Ale kladně hodnotím výdrž, protože i po celém dni je tam kde má být.


K vidění v akci. Vpravo před rozetřením, vlevo po rozetření.
Pracujte s ním rychle, jinak zasychá.


Barva: tělová, po nanesení pouze třpytky
Nanášení: pomocí štětečku
Výdrž: mě vydrží celý den
Cena: 65 Kč
Web: essence
Hodnocení: pro začátečníky je super a je levný, s benefitem asi nejde porovnat :)

1 komentář:

  1. Ono taky nejsou dlouhé nehty jako dlouhé :-).
    Ale je to spíše takový zažitý obecný fakt, který Ti řekne každá druhá manikérka :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...