Never Ending Story

Abych také někdy něco stihla, tak zrecenzuji tento balzám od Balei. Je to totiž limitovaná edice.

Strašně se mi líbil obal. Ten se opravdu povedl. Navíc ti ptáčci a nápis Never Ending Story je opravdu okouzlující. Tímto to asi končí.


Připadá mi, že tyčinkové balzámy z limitovaných edicí se poslední dobou Balee nedaří. Strašně mi páchnou. Tento není výjimkou. Je to sladká vůně, ale cítím z ní strašně moc chemie. Ikdyž chuťově tak špatný není. Teda jako nejím ho! :D Ale když ochutnám, tak skoro není cítit.


Jako hydratačně na tom není tak špatně. Na suché a popraskané rty to rozhodně není, ale na takové to preventivní přetření rtů je fajn. Balzám je světlounce růžový, lehce se roztírá a na rtech je bezbarvý. 


Dneska jsme to vzaly hodně rychle, co? :D


Barva: balzám je světle růžový, na rtech průhledný
Konzistence: mastný tak akorát
Cena: 30 Kč
Hodnocení: balzám by byl super, jenže já si u balzámů zakládám na vůni a chuti....a ta vůně je pro mě opravdu strašná....znovu bych si ho nekoupila

4 komentáře:

  1. To balení je krásné, ale ta vůně by mi asi vadila:-(

    Zvu tě VOŇAVOU GIVEAWAY S LUSH:
    http://illussoire.blogspot.cz/2012/06/vonava-giveaway-s-lush.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi je to věc vkusu, nechci to nikomu cpát :)

      Vymazat
  2. taky ho mám a je skvělý! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...