Nail art stampy set

Jednou mě někdo žádal o recenzi na tuto sadu. Tak tady je.

Celá sada stojí 85 Kč. Dříve bylo na výběr mezi dvěmi sadami - tmavě či světle růžovou. Lišily se v desingu na platíčku. Než jsem se rozhoupala tmavě růžovou mi zrušily a nyní je jen světle růžová.


Nechybí ani popis přesného návodu, ten vám je, ale celkem k ničemu. Chvíli totiž trvá, než se to pořádně naučíte.


V celém setu je jedno platíčko, škrabka a razítko.
Funguje to vlastně celé tak, že na platíčko na vybraný vzor nanesete lak, který následně setřete škrabkou, takže lak zůstane jen ve vyrytém vzoru, který obtisknete na razítko a z razítka už jen na nehty.


Toto je základní platíčko, které je obsaženo v balení.

 

K sadě však můžete dokoupit myslím, že 4 další platíčka, mě se však zalíbila pouze tyto dvě.


 

Jo zjistila jsem, že ta škrabka je buď křivá nebo prostě jinak divná. A neděje se to jenom mě. Prostě nestírá celý ten okolní lak, takže jsem ji nahradila obyčejnou kartou. Myslím tím jako jsou prostě vysloužilou kreditní kartou či jakoukoliv jinou stejných proporcí.


plus fotky v akci





Cena: 85 Kč, další plata 45 Kč
Web: essence
Hodnocení: hodně dobré na zdobení nehtů, rozhodně doporučuji ke koupi

3 komentáře:

  1. Tak to je senza! Moc se ti povedlo to popsat, takže bych to i já (uplně levá) snad zvládla :-) vypadá to suprově! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní13.07.12 0:21

    Taky mám, ale ne od essence. Tohle je dost drahý, já koupila sadu v Plzni v Maxi Hitu - mám tam 5 platíček se vzory a lepší razítko (oboustranný, na jedný straně menší plocha té "gumy" než na druhé). A cena? Tuším 45-55 Kč?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé, tak to je fajn tip! :) já jsem, ale skoro Pražská, takže bohužel ne pro mě :(

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...