Výživný balzám na rty

Rtěnky, bronzer, laky....nic nemám nafocené...takže se musíte spokojit s recenzí, která nepotřebuje fotky. Teda fotky v akci.

Balzám jsem si objednala, protože balzámy miluju a byla jsem na něj zvědavá.

Když mi přišel překvapilo mě malé balení. Teda jako čekala jsem malé balení...ale ne tak miniaturní. :) Balzám má 2g, na délku má 8 cm a v průměru 1 cm. 


A teda co mě naštvalo bylo, že jsem si objednala borůvkový a přišel mi jahodový. Jako jo, jahody mám ráda, ale už mám nějak přejahodováno.
Jako jahody to nepřipomíná ani chutí ani vůní. Vlastně voní docela chemicky a chutná....taky dost chemicky.


Ale musím pochválit ten balzám. Sám o sobě je dost mastný, což já ráda, protože mi krásně vyživý rty. Navíc ho potřebujete málo, takže to balení zas tak moc nevadí.


Dostanete ho ven tak, že otáčíte takovým tím kolečkem dole a on povylézá. Ale pozor na to, že nejde zatočit zpátky. Trošku jde, ale ne moc.

Jo a nebarví.



Barva: balzám je růžový, na rtech průhledný
Konzistence: je opravdu hodně mastný
Cena: 39 Kč
Hodnocení: ikdyž je hodně mastný, tak ta chemická chuť je opravdu strašná...ale někdy mi to prostě nevadí, takže bych možná i objednávala znovu...ale není to stoprocentní

3 komentáře:

  1. Ta chuť by mi asi docela dost vadila, jinak vypadá docela pěkně:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  2. este dobre ze som si ho neobjednala :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá skvěle, ale ta chuť by mi hodně vadila :/ krásná recenze! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...