nagellack 032

Tenhle lak se mi v drogérii velice líbil, tak jsem ho dostala k narozeninám....Navíc cena 30 Kč je více než příznivá. Lak od basicu jsem zatím měla jeden a byla jsem s ním spokojená, tak jsem chtěla vyzkoušet další.



Štěteček má hodně podobný jako essence, možná trochu širší, pro mě příjemnější.
s bleskem
Konzistence není ani vodová, ani tuhá. Lakuje se dobře, kryje již v první vrstvě, jen dělá takové ty rýhy, takže jsou lepší vrstvy dvě.
bez blesk
Ani jedna fotka nevystihuje přesně tento lak, protože se špatně fotí.
bez blesku
s bleskem
Je to taková vcelku svítivá, přesto pastelová barva. Opravdu se strašně špatně popisuje. :)
na denním světle
Tyto fotky na denním světle jsou asi nejpřesnější.
na denním světle
Barva: strašně krásná růžová, takový střed, ani neonová, ani starorůžová
Nanášení: kryje ve druhé vrstvě, schne rychle
Výdrž: bez krycího laku vydrží zhruba 3 dny, s krycím lakem až 6 dní
Cena: 30 Kč
Hodnocení: jeden z mých nejoblíbenějších laků, jak kvůli barvě, tak i kvůli lakování, rozhodně si pořídím další laky od basicu, kvůli jejich dostupnosti i ceně

4 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezká barva! Také se po něm budu muset podívat :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  3. dobre si si vybrala!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá moc pěkně :)



    PS: Sledovala jsi mě na blogu My dream,My life,Myself a ted mám nový blog, tak budu ráda, když mě budeš sledovat právě tam:
    http://storyofmylife-veronica.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...