VERSATILE BLOGGER AWARD

Tady jsem byla nominovaná na VERSATILE BLOGGER AWARD, takže mockrát děkuji. :)
Pravidla jsou...
- nominovat 15 blogerů, jejichž blog vznikl relativně nedávno
- informovat nominované o tom, že byli nominováni
- prozradit o sobě 7 různých informací
- poděkovat tomu, kdo mě nominoval
- a přidat ikonku Versatile Blogger Award do svého příspěvku
upřímně...nominovat 15 blogů je fajn, ale mě to připadá zbytečné, jelikož je už skoro každý blog nominován a já vám nechci zahlcovat články komentáři z povinnosti a navíc jsem teprv takový blogový začátečník...
takže označuju každého, kdo se chce zúčastnit! :)


takže těch 7 informací:

- Jsem strašně lenivá. Ale jako fakt extrémně, že jsem schopna se celý den na všechno vykašlat a pak dělat všechno najednou.

- Miluju spánek. Spala bych všude a pořád.

- Měřím 190 cm. Trochu mě to dříve štvalo, ale zvykla jsem si. Miluju jak se na všechno/y dívám shora, jak si musím kupovat prodloužené kalhoty a miluju pohledy ostatních. :)

- Strašně si chci propíchnout uši, udělat si piercing nebo tetování, ale strašně se bojím.

- Basket. Věc, která mě provází už 9 let.

- Miluju hororovou řadu Saw. Líbí se mi ta propracovanost a jak všechno vychází. To, že v reálu by to nešlo mě nezajímá. :D

- Jsem ironická. Jako fakt hodně. Lidé co mě neznají se mě často bojí nebo nechápou můj humor. Ti co mě již poznali jsou na moje ironické (až zlé, které nejsou myšleny špatně) poznámky zvyklí.



5 komentářů:

  1. První dva body máme společné :))

    OdpovědětVymazat
  2. Shodujeme se v 1. bodě :)

    OdpovědětVymazat
  3. :) tak ja sa pripájam ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj vysoká... tiež som vysoká, mám niečo nad 180 cm. tiež som si už zvykla...
    som nový follower
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...