Natural Beauty Mascara

Tuto řasenku jsem dostala jako dárek k Vánocům od kamarádky a myslím, že stojí za zmínku.
V životě jsem nic od značky basic neměla, kromě laků na nehty, které jsou skvělé, tak jsem byla na řasenku vcelku zvědavá.

Líbí se mi zelená barva, která ve stojanu zaujme. Ten desing je takový veselý, docela rozdíl od normálních řasenek, které jsou celočerné a elegantní. Nic proti nim.
Kartáček je naprosto skvělý! Nesnáším ty umělohmotné, krátké cosi. Mám ráda pořádné, syntetické štětinky, které naberou tak akorát barvy. Jo, barva je normální černá.
Řasenka není nic moc na objem, ale prodloužení, to jí jde na jedničku. Neslepuje řasy a krásně je zvýrazní. Je vhodná pro takové něžné líčení, kdy nepotřebujete extra objem.

Jediné mínus je její výdrž. S nějakým poplakáním nebo se šlofíkem nepočítejte. Jo, nedrolí se...rozmazává se. Avšak já přes tuto řasenku aplikuji ještě mojí stálici a pak je to dvojka skvělá. Řasenka drží a prostě se nerozmaže.
bez řasenky
jedna vrstva
tři vrstvy
Omluvte, jak se pokaždé koukám jinam.

Barva: obyčejná černá
Výsledek: není objemová, zato vám krásně prodlouží řasy
Výdrž: pokud je řasenka samotná - nebrečte, nespěte!, pokud přes ní máznete svojí stálici - plakejte a spěte klidně najednou
Cena: to si opravdu nepamatuji, myslím, že něco okolo 90 Kč
Hodnocení: jako "podkladová řasenka" na prodloužení a oddělení řas - ano

3 komentáře:

  1. Vypadá moc pěkně! Líbí se mi na ní hlavně ten kartáček :)

    OdpovědětVymazat
  2. ta řasenka vypadá hodně dobře,nějakou takovou bych potřebovala:)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní08.05.12 4:06

    it's perfect!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...