Effaclar Duo - korekční a obnovující péče proti nedokonalostem pleti

Zdravím :) Jsem doma nemocná, sice na pár dní, ale i tak využiju času a věnuju vám pár článků. Doufám, že se budou líbit. :)

Dnes bych pokračovala v kosmetice LA ROCHE - POSAY. A to tímto krémem Effaclar Duo.

Tento krém mi dala na vyzkoušení paní kožařka a musím říct, že mě velice mile překvapil, tak jsem do něj investovala plnou částku. Obsah tuby je 40 ml, což mi vzhledem k ceně připadá docela málo.Tuba je celá bílá s popisky, pouze víko, které je šroubovací, je průhledné. Takže mi docela vadí, že nevím kolik krému mi zbývá.
Líbí se mi také dávkování krému. Jako jo, uzávěr by mohl být zaklapávací, to já mám radši, ale ten malý průměr dávkovače vám zajistí, že si na prst nevymáčknete větší množství krému než je potřeba, protože to by byla docela škoda.

Navíc bych to docela určitě nedefinovala jako krém, ale jako gel. Je to bílá hmota, která se dobře rozmazává a dobře se vstřebává. Jen bych řekla, že ho na pleť je potřeba vcelku hodně.
Teď to nejdůležitější. Účinky. Nejlepší je tento krém/gel zkombinoval s tímto čistícím gelem, protože pak vám to zaručí větší a viditelné výsledky. Ale i tento krém samotný pomáhá. Možná budete mít ze začátku trochu ulepený pocit, ale krém se vcelku rychle vsákne. Píší, že je vhodný i jako podklad pod make-up a já mohu souhlasit. Na pupínky zabírá také velice dobře. Černých teček vás nezbaví, ale určitě vám večer dopomůže k tomu, aby vám do rána něco nepěkného vyrostlo na obličeji. Takže svou úlohu splňuje řekněme na 1-.
 
Konzistence: bílý krém/gel
Aplikace: používejte ráno a/nebo večer na celý obličej
Účinek: sjednotí vám nemastnotu pleti, pomáhá proti pupínkům a je vhodný i pod make-up
Cena: okolo 350 Kč za 40 ml
Web: Effaclar
Hodnocení: krém je můj velice oblíbený, protože jeho účinky jsou znatelné, pokud vás trápí pupínky, rozhodně stojí za vyzkoušení

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...