fame fatal

Dneska jen krátce recenze na červený lak od Essence. Omluvte lakování, bylo to opravdu v rychlosti pouze pro recenzi.
Potřebovala jsem nějaký červený lak, který by nebyl do růžova či do ruda. Opravdu čistě červenou a to tento lak přesně splňuje.
 
Krásně se lakuje, štěteček typický pro laky colour&go, schnutí bleskové, krytí v první vrstvě.
s bleskem
Je vhodný například jako kontrast k černému laku či oblečení, či do divadla. Já ho ráda nosím na diskotéky.
bez blesku
Barva: opravdu červená, bez jakéhokoliv zbarvení do růžova
Nanášení: kryje v první vrstvě, bleskově schne
Výdrž: bez krycího laku vydrží zhruba 2 dny, s krycím lakem až 4 dny
Cena: 30 Kč
Hodnocení: konečně pořádně červený lak, který se hodí skvěle k černé nebo jako výrazný doplněk k outfitu

2 komentáře:

  1. má krásnou barvu,snad tenhle odstín najdu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je moc pěkný, taky jsem si teď koupila červený lak a měla jsem stejné požadavky jako ty a přesně je splňuje :) Můžeš mrknout ke mně na blog, psala jsem o něm článek :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...