nude it!

Konečně přináším dlouho slibované recenze na laky. Na lacích se nedá nic moc recenzovat, spíše vám je chci ukázat a uvolnit místo pro další produkty. :)
Barva se jmenuje nude it! a opravdu je to strašně krásná béžová barva. Na fotkách není vůbec odpovídající. Blogerky barvami zkušené ví, že nude barva se strašně těžce fotí, proto se omlouvám. Je spíše pro inspiraci, kdyžtak si lak prohlédněte v obchodě.

Barva se mi vůbec nelíbila spíše sem si jí koupila jako takovou "mámsamébarevnélakypotřebujunějakoupřírodní". Za to teď sem si jí děsně oblíbila.

Krásně se lakuje, štěteček typický pro laky colour&go, schnutí bleskové, krytí v první vrstvě.

Barva mi přijde vhodná třeba pod laky se třpytkami nebo do divadla. Strašně ráda jí používám v době kdy nemám náladu na barevné laky. A to je třeba teď. :)
bez blesku
s bleskem
Barva: úžasná přírodní, klidná nude :)
Nanášení: kryje v první vrstvě, bleskově schne
Výdrž: bez krycího laku vydrží zhruba 3 dny, s krycím lakem až 5 dní
Cena: 30 Kč
Hodnocení: jeden z mála laků z mé sbírky, který není nijak výrazný, proto ho mám strašně ráda, určitě si koupím další

11 komentářů:

  1. ta barva je nádherná!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám rada nude laky. Vlastním ich hneď niekoľko :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásný lak,má nejlepší nude odstín! :)

    OdpovědětVymazat
  4. lak vypadá moc hezky!!
    -zvu Tě na GIVEAWAY
    http://terezapolomikova.blogspot.com/2012/02/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Kryje v první vrstvě? To je na nude lak super, podívám se po něm :)

    OdpovědětVymazat
  6. myslim, ze vyzera krasne, mne to vzdy zobere fotak o odtien vedla:D

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Barva je moc krásná, mám laky od Essence moc ráda :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. tak a jdu pro něj do města!:) strašně děkuju za tip!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...