Mask of Magnaminty

Když jsem dostala peníze k Vánocům, ať si něco pořídím hned jsem věděla, že to bude právě Mom. Četla jsem na ní jenom chvály a tak jsem se pro ní také rozhodla. Žádné vzorečkování, hned pěkně 85 ml balení.

Maska slibuje hloubkové vyčištění a zbavení odumřelých buněk. Já si jí pořídila hlavně na mastnou pleť a pupínky. Musím říct, že funguje skvěle.
Z masky je hodně cítit mentolová vůně, což já mám ráda, protože mě tak nějak osvěží a nabudí. Občas mě maska trochu pálí, ale to je spíše tím, že si před ní obličej čistím FF, kde jsou malé částečky bylinek a ty mou pleť dráždí. Ale Mom sama o sobě má super chladící efekt.
Tahle maska je zatím opravdu nejlepší na pupínky a mastnou pleť. Krásně stáhne póry a zbaví pleť černých teček. Navíc obsahuje malé kousky mletých fazolek, takže funguje i jako peeling. Maska sice zbaví mastnoty, ale současně nijak nevysušuje, takže tohle hodnotím opravdu kladně. Po nanesení se maska vsákne, takže vám krásně sjednotí mastnotu pleti.
Maska má sice 85 ml, což se zdá málo, ale vydrží opravdu neskutečně dlouho. Já jí teď mám zhruba 2 měsíce, používám jí 2x týdně a pořád mám 3/4 masky. Maska se nemusí uchovávat v lednici.

Konzistence: uplně krásně se nanáší, stačí opravdu malinko, obsahuje jemné částečky jako fazolí
Aplikace: naneste, kam potřebujete (vynechejte oblast očí), nechte zaschnout a krouživými pohyby smyjte vodou
Účinek: krásně stáhne póry, zbaví pleť černých teček a mastnoty, pomáhá proti pupínkům
Cena: 175 Kč → 85 ml
Web: Lush
Hodnocení: na to, že jsem spoléhala pouze na recenze mě maska opravdu nezklamala, tuhle masku mohu s klidným svědomím doporučit a rozhodně si pořídím další

2 komentáře:

  1. ráda bych jí někdy vyzkoušela,čtu jen samé pozitivní recenze :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná recenze, lush mám celkem ráda, mají kvalitní kosmetiku.

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...