Propíchnout?

Snažím se radit já Vám, ale teď potřebuju malou radu já.

Nemám propíchlé uši a dost nad tím uvažuju.

Máte s tím někdo zkušenost?
Za všechny rady budu moc vděčná, děkuju. :)

8 komentářů:

  1. určitě bych do toho šla. já mám sice uši píchlé od dětství, ale vlastně jsem si pak nechávala píchat další tři dirky do uší, takže se k tomu tématu můžu vyjádřit..
    píchnutí jako takový bych řekla, že nebolí.. spíš je to trochu nepříjemný (mě osobně to třeba spíš jakoby štípalo), ale nic co by se nedalo vydržet. na začátek do čerstvých direk doporučuji naušnice kroužky nebo prostě nějaké ne-pecky. to abys ty naušnice při čistění mohla opatrně protáčet. a pozor na stříbro.. mohla by se objevit alergická reakce. proto se do nových vpichů doporučuje zlato, popřípadě chirurgická ocel či titan. ještě co se toho číštění týče.. já se musim přiznat, že o uši jsem moc nepečovala, jako o jiné piercingy... ale v zásadě se dá použit antibakteriální mýdlo (koupíš kdekoliv v drogerii - já používala Protex) nebo třeba vlažný solný roztok (špetku soli do velkýho panáka (5cl) vody). rozhodně nepoužívej framykoin!
    dál už nevím, co bych ti mohla poradit. ale jestli máš nějakej dotaz, tak klidně se můžeš zeptat.. snad budu schopná ti pomoct ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. páni, děkuju moc :)
      já vím, že to nebolí, ale prostě ten pocit, že mi to propíchnou mě trochu děsí :D ale uvažuju o tom už strašně dlouho, takže do toho asi půjdu :)

      Vymazat
    2. já si teda neumím představit, že bych neměla uši propíchlí ;) hlavně nevim, co bych dělala s tou hromadou naušnic, co mám. :D takže já být tebou, tak ani neuvažuju a běžim si nechat ty ouška propíchnout ;D

      Vymazat
    3. právě! strašně se mi náušnice líbí :) že si můžu vybrat vysací či pecky a každé barvy a vzory :)
      tak jo, asi do toho půjdu...až tak učiním, tak dám vědět ;)

      Vymazat
  2. Já mám uši propíchlé od dětství, takže ti v tomhle neporadím :(..

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě si je nech propíchnout, pak budeš moct nosit spoustu krásných naušnic :) Já mám uši propíchlé teda od mala, ale píchala jsem si ještě dirku navíc (protože jsem si jednu roztáhla) a bolí to míň, než injekce od doktora, navíc to propíchnutí ani nevidíš. Já jsem se divila, že už to je hotovo, když mi dirku propíchla :) Hojí se to asi 3 týdny, než si budeš moct vyměnit naušnici, ale není se čeho bát.

    OdpovědětVymazat
  4. tak já ti teda mužu přidat svou zkušenost s ušima propíchnutíma vcelku nedávno. Moje drahá maminka mi totiž řekla, že díry do těla si můžu dělat až budu plnoletá, proto jsem hned, jak mi bylo osumnáct naklusala do zlatnictví a nechala si naušnice nastřelit:-D. A můžu to jen doporučit. Vubec mě to nebolelo, akorát mi to pak trochu hnisalo, ale s tím se asi musí počítat, stačilo to jen čistit lihem. Stálo to nějak do 200,- i s tima naušnicema nastřeleníma, které za dva týdny mužeš vyndat. Už je to dva roky, nenosím naušnice uplně pravidelně a dirky jsou ok!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě si je chci nechat nastřelit a všichni říkají, že je to v pohodě :)
      jen se prostě tam nějak nemůžu dokopat :D bojím se, že budu mít alergii na takové ty náušnice z H&M, Claire's a tak...což by mě hodně štvalo...ale asi si je nechám propíchnout než bude léto :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...